Ο Δηµήτρης Σουσούδης, CEO και συνιδρυτής της start-up Tasteat, µίλησε στο FOODReporter για την καινοτόµο πλατφόρµα που αλλάζει τα δεδοµένα στον τουριστικό κλάδο. Η Tasteat αποτελεί την πρώτη food ordering πλατφόρµα ειδικά σχεδιασµένη για τον τουρισµό, συνδέοντας καταλύµατα µε τοπικά εστιατόρια. Μέσω αυτής, οι επισκέπτες µπορούν να απολαύσουν ποιοτικό φαγητό και ποτό στο δωµάτιό τους άµεσα, με μόνο ένα κλικ, χωρίς ανάγκη για downloads ή εγγραφές.
Όπως δήλωσε ο Δηµήτρης Σουσούδης: «Η φιλοξενία δεν είναι µόνο ένα όµορφο δωµάτιο – είναι η δυνατότητα να προσφέρεις στον επισκέπτη άνεση και ευκολία. Με την Tasteat, οι επισκέπτες απολαµβάνουν τις γεύσεις των καλύτερων τοπικών καταστηµάτων από την άνεση του καταλύµατός τους, χωρίς περίπλοκες διαδικασίες. Θέλουµε κάθε στιγµή της διαµονής τους να είναι απλή και ευχάριστη».
Η Tasteat λύνει ένα σηµαντικό πρόβληµα, καθώς το 63% των ξενοδοχείων και σχεδόν το 100% των BnBs δεν προσφέρουν υπηρεσίες φαγητού. Έτσι, οι επισκέπτες συχνά δεν έχουν τη δυνατότητα να απολαύσουν ένα πρωινό ή δείπνο στο δωµάτιό τους. Αυτή η πλατφόρµα δίνει τη λύση, καθώς οι επισκέπτες µπορούν να παραγγείλουν εύκολα από το δωµάτιό τους, απολαµβάνοντας τοπικές γεύσεις χωρίς να χρειάζεται να βγουν από το κατάλυµα. Με αυτόν τον τρόπο, η Tasteat συµβάλλει και στην τοπική οικονοµία, αυξάνοντας τις πωλήσεις τοπικών επιχειρήσεων, δηµιουργώντας δίκτυα συνεργασίας µεταξύ προµηθευτών και hosts µέσω παραγγελιών on-demand.
Πλάνα για ευρωπαϊκή επέκταση
Ο στόχος της Tasteat είναι να γίνει η κορυφαία πλατφόρµα για ταξιδιώτες και επιχειρηματίες τουριστικών καταλυμάτων παγκοσµίως. Η αποστολή της περιλαµβάνει τη στήριξη των hosts μέσω της καινοτόμας πλατφόρμας F&B, την κάλυψη των αναγκών των επισκεπτών και τη δηµιουργία αξίας για την τοπική κοινωνία µέσω συνεργασιών. Το όραµά της είναι να καθιερωθεί ως το παγκόσµιο πρότυπο στις υπηρεσίες φαγητού και ποτού στα τουριστικά καταλύµατα. Για το 2025, η εταιρεία σχεδιάζει να επεκταθεί σε ευρωπαϊκές αγορές µε υψηλή τουριστική κίνηση. Παράλληλα, αναπτύσσει έναν έξυπνο βοηθό παραγγελίας, που θα προτείνει εξατοµικευµένες επιλογές στους επισκέπτες, λαµβάνοντας υπόψη τις προτιµήσεις, τη θέση τους και τα χαρακτηριστικά του καταλύµατος. Αναφορικά, η Tasteat ολοκληρώνει τον πρώτο γύρο χρηµατοδότησης της, συζητώντας με στρατηγικούς επενδυτές από τον κλάδο του τουρισμού και της τεχνολογίας.
Παράλληλα, προάγει τις αρχές ESG, µειώνοντας τη σπατάλη τροφίµων και υποστηρίζοντας την τοπική οικονοµία. Σύµφωνα µε τον Δηµήτρη Σουσούδη, η εξειδίκευση στον τουριστικό κλάδο διαφοροποιεί την Tasteat, προσφέροντας µια πλήρη λύση για ταξιδιώτες και καταλύµατα. Η εταιρεία επικεντρώνεται στη δηµιουργία ενός ισχυρού προϊόντος που θέτει νέα πρότυπα στον τουρισµό και τη γαστρονοµία.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter