Ο καταναλωτής του σήμερα ενδιαφέρεται για περιβαλλοντικά στοιχεία που δείχνουν βιωσιμότητα του προϊόντος, της εγκατάστασης που το παράγει, του περιβάλλοντος που φιλοξενεί την επιχείρηση, αποδείξεις αξιοποίησης της κυκλικής οικονομίας κατά την παραγωγή και κατά τη διαχείριση αποβλήτων. Όλα τα στοιχεία δύναται να συμπεριλαμβάνονται εντός των 2D Barcodes, τη νέα τεχνολογία κώδικα την οποία παρουσιάζει ο GS1 Association Greece.

Η σύγχρονη εποχή επιβάλλει συμπερίληψη και της πληροφορίας ανακύκλωσης της συσκευασίας. «Στις αγορές του εξωτερικού, το ερώτημα που πρέπει να απαντηθεί έχει προχωρήσει στο ζήτημα της ανακύκλωσης του αυτοκόλλητου επάνω στο φρούτο. Παρ’ όλο που στην Ελλάδα δεν βρισκόμαστε ακόμη σ’ αυτό το στάδιο ευαισθητοποίησης, το μήνυμα είναι ξεκάθαρο», επεσήμανε στο FOODReporter ο Digital and Marketing Director, του GS1 Association Greece, Δημήτρης Χρήστου.

Σε παγκόσμια συνέδρια, έχουν τεθεί ερωτήματα που αφορούν την ανακύκλωση συσκευασιών τροφίμων προς εταιρείες-κολοσσούς, όπως η Dole και η Chiquita. Το κοινό του εξωτερικού είναι πολύ ευαισθητοποιημένο ως προς την ανακύκλωση και πλέον, αναζητά πληροφορία για τον πιο πρόσφορο τρόπο να ανακυκλώσει ακόμη και τα υλικά της σήμανσης επάνω σε οργανική ύλη (μπανάνες, ακτινίδια, μήλα). Όταν οι εταιρείες θα έχουν την απάντηση, θα μπορούν να επιλέξουν τα 2D Barcodes για να τη συμπεριλάβουν.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter