Η βιώσιμη ανάπτυξη, η επέκταση και ισχυροποίηση της παρουσίας σε νέα κανάλια και χώρες στρατηγικής σημασίας αποτελούν κορυφαίες προτεραιότητες του επιχειρηματικού πλάνου της Αγγελάκης για την επόμενη τριετία. Με όχημα το Ελαιοπουλάκι® και τις εν εξελίξει επενδύσεις της, η εταιρεία οραματίζεται ένα καλύτερο και πιο βιώσιμο αύριο: Η εμπορική διευθύντρια της Αγγελάκης ΑΕ, Έλενα Καραγιάννη μιλά στο FOODReporter.

Ποιες είναι οι τρέχουσες επιχειρησιακές προτεραιότητες για την Αγγελάκης ΑΕ; Επέφεραν οι δύο πρόσφατες εκθέσεις Gulfood 2024 και Food Expo 2024 δυνατότητες για νέες συνεργασίες στο εξωτερικό;

Οι διεθνείς εκθέσεις τροφίμων δημιουργούν νέες προοπτικές στις αγορές που ήδη δραστηριοποιούμαστε και σε εκείνες όπου δεν έχουμε αυτή τη στιγμή παρουσία. Μας ενδιαφέρει ιδιαίτερα η ενίσχυση του γεωγραφικού αποτυπώματος στην ευρύτερη περιοχή της Μέσης Ανατολής και Ασίας. Ήδη εξάγουμε με μεγάλη επιτυχία τα προϊόντα Ελαιοπουλάκι® – OliVChicken® σε Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Κατάρ και Χονγκ Κονγκ. Μας ενδιαφέρει να διερευνήσουμε νέες αγορές και να επιτύχουμε μεγαλύτερη διείσδυση στις ήδη υπάρχουσες. Αξίζει να αναφέρω ότι ειδικά στη φετινή Food Expo, το ποσοστό των διεθνών επισκεπτών ήταν ιδιαιτέρως αυξημένο. Από το περίπτερό μας πέρασαν υπάρχοντες αλλά και εν δυνάμει συνεργάτες κυριολεκτικά από κάθε πλευρά του πλανήτη, από την Κύπρο μέχρι και τον Καναδά. Πραγματοποιήθηκαν πολλές αξιόλογες και στοχευμένες επαφές και τις τρεις ημέρες, οι οποίες εκτιμούμε ότι θα οδηγήσουν σε νέες, ισχυρές συνεργασίες που θα δημιουργήσουν προστιθέμενη αξία.

Έχουν παίξει ρόλο οι διατροφικοί ισχυρισμοί για το Ελαιοπουλάκι ως προς την τοποθέτηση του σε αγορές του εξωτερικού; Σε ποιο ποσοστό οι πωλήσεις του συγκεκριμένου προϊόντος αφορούν εξαγωγές;

Το Ελαιοπουλάκι® – OliVchicken® τρέφεται με 100% φυτικές τροφές και ο μοναδικός συνδυασμός καλαμποκιού και αγνού ελαιόλαδου στη διατροφή του αποτελεί το βασικότερο σημείο διαφοροποίησής του σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα κοτόπουλα, ελληνικά και μη. Πρόκειται για προϊόν με χρυσαφένιο χρώμα, ζουμερό κρέας και ιδιαίτερα υψηλή διατροφική αξία.
Εκτός από την προφανώς υψηλή περιεκτικότητά του σε πρωτεΐνες, είναι και πολύ πλούσιο σε σελήνιο, συστατικό που του χαρίζει αντιοξειδωτικές και ευεργετικές ιδιότητες. Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για την ανάπτυξη και διάθεση αυτού του πραγματικά καινοτόμου πατενταρισμένου προϊόντος που έχει κερδίσει σταθερή θέση στο ελληνικό τραπέζι και τα τελευταία χρόνια κατακτά και τις αγορές του εξωτερικού. Το Ελαιοπουλάκι® – OliVChicken® αποτελεί τη ναυαρχίδα των προϊόντων της Αγγελάκης ΑΕ και γι’ αυτό και επενδύουμε συστηματικά στην επέκταση της προϊοντικής σειράς με νέους κωδικούς που ανταποκρίνονται στις συνεχώς μεταβαλλόμενες τάσεις και ανάγκες των σύγχρονων καταναλωτών σε παγκόσμιο επίπεδο.

Το Ελαιοπουλάκι® – OliVChicken® το προτιμούν και το εμπιστεύονται σεφ, καταναλωτές και διανομείς σε ευρωπαϊκές και τρίτες χώρες, με τις εξαγωγές να αποτελούν το 35% των συνολικών πωλήσεών του. Συνολικά, τα τελευταία τρία χρόνια, οι εξαγωγές της εταιρείας κινούνται σε ιδιαιτέρως ανοδική τροχιά.

Οι προγνώσεις για το 2024 είναι κάτι παραπάνω από αισιόδοξες: Πιστεύουμε ότι το ελληνικό, ποιοτικό κοτόπουλο είναι έτοιμο να κατακτήσει τη θέση που του αξίζει.

Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωση των σχετικών επενδύσεων στο εργοστάσιο της εταιρείας στην Εύβοια; Εξασφαλίζει η Αγγελάκης ΑΕ μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος, μέσα από ποιες ενέργειες ακριβώς και σε τι ποσοστό;

Έχουμε ανακοινώσει επενδυτικό πρόγραμμα αξίας 30 εκατ. ευρώ, το οποίο αφορά όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων της Αγγελάκης ΑΕ. Το πρώτο μέρος των επενδύσεων, ύψους 15 εκατ. ευρώ αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός του 2025. Οι επενδύσεις περιλαμβάνουν τον υπερτριπλασιασμό των κτιριακών εγκαταστάσεων και την προσθήκη νέων γραμμών παραγωγής, που θα συντελέσουν στην αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας της εταιρείας κι ακόμη, σειρά από πράσινες πρωτοβουλίες που θα οδηγήσουν, σε βάθος δεκαετίας, στην κλιματική ουδετερότητα.
Συνεχίζουμε το πλάνο για αντικατάσταση του στόλου μας με οχήματα που κινούνται αποκλειστικά με φυσικό αέριο και μέχρι το 2025, θα έχει ολοκληρωθεί η εγκατάσταση φωτοβολταϊκών συστημάτων που θα παρέχουν ενεργειακή αυτονομία στο μεγαλύτερο ποσοστό των παραγωγικών μας μονάδων.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter