Το Good Club στοχεύει να γίνει το πρώτο online σούπερ μάρκετ διεθνώς που θα έχει μηδενική επιβάρυνση στο περιβάλλον (zero-waste).

Πρόκειται για startup εταιρεία που ξεκίνησε τη λειτουργία της πριν έναν χρόνο, με κεντρική στρατηγική κατεύθυνση την προσφορά περίπου 2.000 ειδών πρώτης ανάγκης (τρόφιμα και μη τρόφιμα) με οικολογικό προφίλ, σε προσιτές τιμές. Το φθινόπωρο σχεδιάζει την πιλοτική αποστολή προϊόντων σε συσκευασία που δεν περιέχει καθόλου πλαστικό και μπορεί να επιστραφεί, να καθαριστεί και να επαναχρησιμοποιηθεί. Όπως δηλώνει ο συνιδρυτής της εταιρείας Ben Patten, αρχικά η συγκεκριμένη πρωτοβουλία θα αφορά προϊόντα που δύσκολα βρίσκει κανείς σε μη πλαστική συσκευασία.

Για τη χρηματοδότηση των πλάνων της, η εταιρεία ξεκίνησε πρωτοβουλία crowdfunding, αναζητώντας 400.000 λίρες μέσω του CrowdCube, προσφέροντας στο κοινό μετοχικό κεφάλαιο 13,33%. Η ελάχιστη συνεισφορά ήταν 10 λίρες. Μέχρι τις αρχές Ιουνίου, είχε ήδη επιτευχθεί ο στόχος κατά 90% (360.000 λίρες). Το D2C σούπερ μάρκετ αναγνωρίζει πως δεν θα μπορεί να προσφέρει επαναχρησιμοποιούμενες συσκευασίες από την αρχή της εφαρμογής του σχετικού πλάνου και πως δεν θα μπορέσει ποτέ να προσεγγίσει το 100%, δεδομένης της περιορισμένης δυνατότητας εφαρμογής του μέτρου σε ορισισμένα προϊόντα, όπως στην περίπτωση όσων κυκλοφορούν σε συσκευασίες αλουμινίου.

Σε κάθε περίπτωση, η εταιρεία σκοπεύει να αξιοποιήσει στα προϊόντα πιο οικολογικές συσκευασίες και να αποσύρει όσα από αυτά δεν μπορούν να συσκευαστούν με φιλικά προς το περιβάλλον υλικά.