Το ευαίσθητο θέμα της παιδικής παχυσαρκίας στη διαφημιστική επικοινωνία αναδείχθηκε από την αίτηση ελέγχου που κατέθεσαν Δέλτα και McCann Erickson για τη διαφήμιση του γάλακτος Νουνού της FrieslandCampina.
Το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας ανέφερε ότι για το «υπαρκτό και σημαντικό, όπως φαίνεται και από επιστημονικές μελέτες, θέμα της παχυσαρκίας των παιδιών, απαιτείται ιδιαίτερα λεπτομερής αξιολόγηση των σχετικών διαφημιστικών ισχυρισμών, ώστε να μην υπάρχει περιθώριο σύγχυσης ή εσφαλμένης εντύπωσης στους καταναλωτές».
Στην περίπτωση του συγκεκριμένου ελέγχου, η Πρωτοβάθμια Επιτροπή Ελέγχου Επικοινωνίας έκρινε ότι στην επικοινωνία υπήρξε ισχυρισμός που είναι πιθανό να οδηγήσει μέρος των καταναλωτών στο λανθασμένο συμπέρασμα ότι αυτό που συμβάλλει στην αποφυγή πιθανής παχυσαρκίας είναι το διαφημιζόμενο προϊόν και όχι το ισορροπημένο πρωινό, όπως αναφέρεται στον Εθνικό Διατροφικό Οδηγό για βρέφη, παιδιά και εφήβους, όπου συμπεριλαμβάνεται και το γάλα. Συνεπώς, η Επιτροπή έκρινε ότι πρέπει να τροποποιηθεί αναλόγως η επικοινωνία, ώστε να είναι σύμφωνη με τον Ελληνικό Κώδικα Διαφήμισης – Επικοινωνίας.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter