Με νέα εμφάνιση και με δυναμική διαφήμιση, το Milko στο καινούργιο του μπουκάλι, ξεκινά να κατακτήσει μια θέση μεταξύ των πιο αγαπημένων μη αλκοολούχων ποτών της νεολαίας.
Με νέα εμφάνιση και με δυναμική διαφήμιση, το Milko στο καινούργιο του μπουκάλι, ξεκινά να κατακτήσει μια θέση μεταξύ των πιο αγαπημένων μη αλκοολούχων ποτών της νεολαίας
Για το επαναλανσάρισμα του Milko μιλήσαμε με τον κ. Δημήτρη Γκιόλβα, Business Unit Director and Strategy της ΔΕΛΤΑ.
"το μαγάζί μας" : Ποιοι ήταν οι λόγοι που σας ώθησαν να αλλάξετε στρατηγική σε ένα επιτυχημένο προϊόν;
Δημήτρης Γκιόλβας : Το Milko βρίσκεται χρόνια στην αγορά και απευθύνεται στους νέους. Είναι trendy. Ακολουθεί τους ρυθμούς της νέας γενιάς, κάθε στιγμή. Για αυτό λέμε πως η …κάθε στιγμή είναι στιγμή Milko. Η στρατηγική του Milko έχει σχεδιαστεί με βάση τον τρόπο ζωής των νέων. Και αυτή η στρατηγική δεν άλλαξε.
"το μαγάζί μας" : Το Milko είναι ο leader στην αγορά του σοκολατούχου γάλακτος. Ποιος είναι ο στόχος σας, σε ότι αφορά τη θέση του στην αγορά, μετά το επαναλανσάρισμά του;
Δημήτρης Γκιόλβας : Το Milko έχει πράγματι το μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά του σοκολατούχου γάλακτος (43 %). Υπάρχει όμως μια δυναμική στο ίδιο το προϊόν που δεν πρέπει να περιοριστεί. Γι΄ αυτό επιλέξαμε να μην το κρατήσουμε απαραίτητα σε μία συγκεκριμένη αγορά. Το εντάξαμε, με το επαναλανσάρισμά του, σε μια ευρύτερη, αυτή των μη αλκοολούχων ποτών, όπου περιλαμβάνονται τα αναψυκτικά, οι χυμοί και τα σοκολατούχα. Σε αυτή τη νέα, διευρυμένη κατηγορία, το Milko έχει μερίδιο 3 %. Ο στόχος μας είναι να αυξήσουμε σημαντικά τις πωλήσεις του εντός του 2001.
"το μαγάζί μας" : Ποια είναι τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του ανανεωμένου Milko;
Δημήτρης Γκιόλβας : Τα προϊόντα της κατηγορίας, στην οποία πλέον εντάσσεται το Milko, έχουν κάποια χαρακτηριστικά με τα οποία πρέπει να συμβαδίσει πλέον το Milko. Αυτά τα χαρακτηριστικά έχουν προκύψει από έρευνα αγοράς που πραγματοποιήθηκε από το τμήμα μάρκετινγκ με βάση το κοινό-στόχο που είναι οι νέοι ηλικίας 10-24 ετών. Ένα από αυτά είναι και η συσκευασία. Έτσι το Milko, για να συμβαδίσει, όπως πάντα, με τους ρυθμούς της νέας γενιάς, έφτιαξε μια νέα συσκευασία πιο μοντέρνα, πιο εύχρηστη, το Milkoμπούκαλο!
Με αυτή τη συσκευασία πετυχαίνουμε ταυτόχρονα καλύτερη τοποθέτηση και διανομή σε όλη την Ελλάδα και αυτομάτως επαναπροσδιορίζουμε την αγορά του Milko. Ο επαναπροσδιορισμός της αγοράς στην οποία απευθύνεται ένα ήδη επιτυχημένο προϊόν, δεν είναι βέβαια εύκολη υπόθεση. Όμως η ΔΕΛΤΑ τολμά, αφού ποτέ δεν περιορίζεται σε εύκολες επιλογές.
"το μαγάζί μας" : Ποιοι είναι οι κυριότεροι ανταγωνιστές του Milko;
Δημήτρης Γκιόλβας : Οι άμεσοι ανταγωνιστές του είναι το N´joy της ΦΑΓΕ, το ΤΟΠΙΝΟ της ΜΕΒΓΑΛ, και το CHOICE της FRIESLAND. Οι έμμεσοι είναι όλα τα αναψυκτικά και οι χυμοί, γενικά οτιδήποτε εντάσσεται στην κατηγορία “μη αλκοολούχα”. Το Milko όμως διαφέρει από τα παραπάνω προϊόντα, αφού διαθέτει τον δικό του, ιδιαίτερο χαρακτήρα. Τώρα έχει και το δικό του χαρακτηριστικό σχήμα.
Όπως έχει αποδειχθεί άλλωστε και από σχετικές έρευνες, το Milko έχει τη μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα μεταξύ των ανταγωνιστών του. Ο καταναλωτής λοιπόν γνωρίζει γιατί υπάρχει το Milko, γνωρίζει τι ακριβώς του προσφέρει.
"το μαγάζί μας" : Τι αλλάζει στα κανάλια διανομής του “νέου” Milko;
Δημήτρης Γκιόλβας : Δεν αλλάζει τίποτα. Το Milko θα βρίσκεται σε όλα τα μικρά μαγαζιά. Με το νέο “Milkoμπούκαλο” επιτυγχάνουμε ταυτόχρονα και βάθος στο ράφι. Με το νέο χαρτοκιβώτιο των 12 μπουκαλιών οι πελάτες μας δεν θα χάνουν πωλήσεις. Θα έχουν τη δυνατότητα να παραλαμβάνουν μεγαλύτερη ποσότητα και δεν θα “ξεμένουν”.
Το Milko έχει αποδειχθεί πως είναι προϊόν με μεγάλη κινητικότητα και προσφέρει κερδοφορία, γιατί έχει καλύτερο συντελεστή εκμετάλλευσης του ραφιού. Το Milko είναι “στρατηγός” στις πωλήσεις και στα κέρδη.
"το μαγάζί μας" : Πως υποστηρίζετε διαφημιστικά το milko;
Δημήτρης Γκιόλβας : Θεωρούμε ότι οι Α.ΜΑ.Ν. είναι το κατάλληλο διαφημιστικό “όχημα” για να λανσάρουμε το Milkoμπούκαλο. Η επικοινωνία μας “βγάζει” δημιουργικότητα και ενέργεια. Υποστηρίζουμε διαφημιστικά το Milko μέσω της τηλεόρασης, μέσω καταχωρίσεων στον ειδικό τύπο και με αφίσσες. Θα συνεχίσουμε με προβολή του διαφημιστικού σποτ σε αίθουσες κινηματογράφων και με δειγματοδιανομές στα μεγάλα αστικά κέντρα. Συνολικά θα μοιράσουμε περισσότερα από 200.000 Milkoμπούκαλα στους νέους των πόλεων (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Πάτρα). "το μαγάζί μας" : Υπάρχει νέο προωθητικό υλικό για γαλακτοπωλεία, περίπτερα, καταστήματα ψιλικών;
Δημήτρης Γκιόλβας : Έχουμε δημιουργήσει καινούργιο προωθητικό υλικό (αφισέτες και δείκτες ραφιού) διατηρώντας τους ίδιους χρωματικούς κώδικες. Παράλληλα, θα επιμεληθούμε και την αλλαγή στα ψυγεία μας που υπάρχουν στα συγκεκριμένα σημεία πώλησης. Αυτή η κίνηση θα ολοκληρωθεί σε σύντομο χρονικό διάστημα.
"το μαγάζί μας" : Τι πρέπει να προσέξουν οι καταστηματάρχες στην τοποθέτηση του προϊόντος; Μπορεί να αποδώσουν συγκεκριμένες τεχνικές πώλησης σε τόσο ευαίσθητα κανάλια διανομής;
Δημήτρης Γκιόλβας : Για την καλύτερη τοποθέτηση του προϊόντος, οι καταστηματάρχες μπορούν –και πρέπει- να ζητήσουν τη συμβουλή του συνεργάτη της ΔΕΛΤΑ. Οι άνθρωποι της ΔΕΛΤΑ είναι σε θέση να τους δείξουν πως πρέπει να φτιάξουν τη βιτρίνα του ψυγείου τους. Η βιτρίνα πρέπει να είναι πάντα νοικοκυρεμένη, γιατί αυτό βοηθά σημαντικά στην αύξηση των πωλήσεων. Το Milko είναι “στρατηγός” στο χώρο του, δίνει καλό περιθώριο κέρδους στον καταστηματάρχη και μπορεί να συνδυαστεί με άλλα προϊόντα του καταστήματός του. Είναι καλό λοιπόν όλοι οι καταστηματάρχες να ακούν τις οδηγίες που τους δίνουν οι άνθρωποι της ΔΕΛΤΑ. Μια βασική οδηγία είναι να χρησιμοποιήσουν για την τοποθέτηση του Milko το ειδικό χαρτοκιβώτιο στο ψυγείο. Είναι εύχρηστο, σε κίτρινο χρώμα και οριοθετεί το χώρο του προϊόντος . Μόλις εξαντληθεί το προϊόν, μπορεί να πεταχτεί. Έτσι ο καταστηματάρχης δεν θα έχει κιβώτια στην αποθήκη του, θα γνωρίζει πόσα προϊόντα υπάρχουν στο display και ταυτόχρονα ο καταναλωτής θα βρίσκει εύκολα το… Milkoμπούκαλό του.
Η ΔΕΛΤΑ βρίσκεται πάντα κοντά στους επιχειρηματίες. Στόχος μας είναι να δώσουμε μια νέα διάσταση στη συνεργασία μας με το λιανεμπόριο και να δημιουργήσουμε ανθρώπους που να μπορούν να αναπτύξουν την επιχείρησή τους.