Το νέο έτος έφερε νέα εποχή για την EMFI AE (πρώην ΕΒΓΑ) της οικογένειας Φιλίππου, η οποία εδώ και λίγες ημέρες έχει μετονομαστεί σε «Menne AE», στοιχείο ενδεικτικό της βαρύτητας που δίνει η εταιρεία στην ανάπτυξη των πωλήσεων των επώνυμων παγωτών Menne. Η σχετική απόφαση για τη μετονομασία της εταιρείας ελήφθη κατά την Έκτακτη Γενική Συνέλευση των μετόχων της λίγο πριν την εκπνοή του 2024, με την τροποποίηση του καταστατικού της, από το πρώτο άρθρο του οποίου (Σύσταση-Επωνυμία) απουσιάζει πλέον η επωνυμία «EMFI AE», που έχει αντικατασταθεί από τη «Menne AE». Αντίθετα, δεν τροποποιήθηκε το δεύτερο άρθρο του καταστατικού, που αφορά στον σκοπό της εταιρείας, γεγονός που σημαίνει ότι η Menne AE διατηρεί και τη δραστηριότητα της παρασκευής αρτοσκευασμάτων (κρουασάν, σνακ) με τις μάρκες Folie, Trendy και Praleda, υπό την «ομπρέλα» του brand ΕΒΓΑ.

Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου κατά 4,65 εκατ. ευρώ
Η απόφαση για αλλαγή επωνυμίας συνοδεύτηκε και από μία ακόμα μεταβολή στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας, καθώς η Έκτακτη Γενική Συνέλευση αποφάσισε την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου κατά το ποσό των 4.650.000 ευρώ. Κατόπιν της αύξησης αυτής, το μετοχικό κεφάλαιο της Menne AE ανέρχεται στο συνολικό ποσό των 16.423.011,30 ευρώ.

Σημειωτέον ότι είχε προηγηθεί μόλις τον περασμένο Νοέμβριο απόφαση της Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης των μετόχων, με την οποία το μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας μειώθηκε κατά το ποσό των 105.957.101,70 ευρώ, με μείωση της ονομαστικής αξίας του συνόλου των μετοχών κατά 2,70 ευρώ η κάθε μία. Κατόπιν της μείωσης εκείνης, το μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας είχε συρρικνωθεί από τα 117.730.113 ευρώ στα 11.773.011,30 ευρώ.

Βασική προτεραιότητα η ανάπτυξη των πωλήσεων επώνυμου παγωτού
Υπενθυμίζεται ότι η οικογένεια Φιλίππου, που συνδέθηκε επί δεκαετίες με την επιτυχία των παγωτών ΕΒΓΑ, προτού πωλήσει τη δραστηριότητα αυτή στη Unilever το 2011, «επέστρεψε» στο επώνυμο παγωτό το καλοκαίρι του 2023, φέρνοντας στην ελληνική αγορά το ιστορικό ιταλικό σήμα Menne και μπαίνοντας ξανά σε έναν «στίβο» με ισχυρό ανταγωνισμό, αλλά και στον οποίο διαθέτει ισχυρή τεχνογνωσία.

Η ανάπτυξη των πωλήσεων των παγωτών Menne αποτέλεσε βασική προτεραιότητα της μέχρι πρότινος EMFI AE το 2023 και το 2024, και όπως όλα δείχνουν το ίδιο θα ισχύσει και για το 2025 – το είχε άλλωστε προαναγγείλει ο ίδιος ο πρόεδρος της εταιρείας, Κύρος Φιλίππου, χαιρετίζοντας το πρώτο συνέδριο παγωτού Menne που είχε διοργανώσει η EMFI AE τον Μάρτιο του 2024: «Στόχος είναι τα επόμενα χρόνια η εταιρεία EMFI και η μάρκα Menne να πρωταγωνιστήσουν στην ελληνική αγορά».


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter