Σύμφωνα με την έρευνα Coresight Research, τα συμπεράσματα της οποίας δημοσιοποιήθηκαν στα μέσα Μαΐου, ο αριθμός των καταναλωτών που αγοράζουν προϊόντα σούπερ μάρκετ online έστω και ευκαιριακά, είναι σημαντικός και μεγαλώνει ταχύτατα.

Ποσοστό περίπου 36,8% των Αμερικανών καταναλωτών πραγματοποίησε σχετικές αγορές το 2018, αυξημένο κατά 23,1% από πέρυσι. Το ποσοστό αυτό αντιστοιχεί σε περίπου 35 εκατομμύρια επιπλέον. Σε κάθε περίπτωση, οι αγορές που πραγματοποιούνται online είναι συγκριτικά λίγες. Κατά 72,4% οι καταναλωτές καλύπτουν ένα μικρό μόνο μέρος των αναγκών τους σε προϊόντα σούπερ μάρκετ, ενώ μόνο το 11,8% δηλώνει πως πραγαμτοποιεί σημαντικό ποσοστό των αγορών ειδών παντοπωλείου online.

Όπως σημειώνουν οι ερευνητές, οι νέοι online αγοραστές πιθανότατα αλλοιώνουν τον μέσο όρο των online αγορών. Ποσοστό 62,5% του συνόλου των καταναλωτών που πραγματοποίησαν online αγορές ειδών σούπερ μάρκετ την προηγούμενη χρονιά, χρησιμοποίησαν την πλατφόρμα Amazon.com, διατηρώντας την στην πρώτη θέση.

Όσοι χρησιμοποιούν τη συγκεκριμένη πλατφόρμα για αγορά ειδών σούπερ μάρκετ συνήθως ξοδεύουν μικρότερο μέρος του συνολικού προϋπολογισμού τους για σχετικές αγορές από ό,τι όσοι χρησιμοποιούν τις πλατφόρμες Walmart.com, Target.com ή Kroger.com, στοιχείο που κατευθύνει τους ερευνητές στο συμπέρασμα πως οι καταναλωτές-χρήστες του Amazon.com για αγορές ταχυκίνητων προϊόντων είναι ευκαιριακοί πελάτες ή πελάτες που αγοράζουν λίγα προϊόντα online.