Στο 5% βρίσκεται η ανάπτυξη αξίας πωλήσεων στο σύνολο του δικτύου της Μασούτης ΑΕ στο πρώτο δίμηνο του 2025, σύμφωνα με δήλωση του προέδρου και CEO, Γιάννη Μασούτη, στα εγκαίνια του δεύτερου καταστήματος Μασούτης, αφοσιωμένο στα άτομα με οπτική αναπηρία, στην Καλλιθέα -το πρώτο στην Αττική (Δημοσθένους 202).
«Η άνοδος σε όγκο είναι πάνω-κάτω η ίδια, καθώς μέχρι τώρα δεν έχουμε δει πληθωρισμό στα ράφια μας», πρόσθεσε ο γενικός διευθυντής Θοδωρής Γεροστεργιούδης. Αναφορικά με τις συζητήσεις με την ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός, ο κ. Γεροστεργιούδης δήλωσε: «Δύο επιχειρηματίες συζητούν, αλλά το πραγματικό αντικείμενο βρίσκεται πολύ πίσω από τις εντυπώσεις που έχουν δοθεί βάσει γραφομένων στον Τύπο». Ως προς την οργανική ανάπτυξη, η Μασούτης πρόσφατα αγόρασε οικόπεδο στη Λευκάδα για την οικοδόμηση σούπερ μάρκετ. Αναζητεί χώρο στα βόρεια προάστια της Αττικής για να δημιουργήσει Grand Μασούτης. Για το project Τρεις Γέφυρες, ο κ. Μασούτης απέδωσε την καθυστέρηση στις υποδομές της ΔΕΔΔΗΕ. Ο κ. Γεροστεργιούδης προεξόφλησε ότι το σούπερ μάρκετ θα ανοίξει πιθανότατα στα τέλη του 2025, το οικιστικό πλάνο θα μετατεθεί για το 2026.
Στο κατάστημα της Καλλιθέας, Project Director ήταν ο διευθυντής Analytics της αλυσίδας, Κυριάκος Παντουβάκης, όπως και στο αντίστοιχο της περιοχής Σχολής Τυφλών στην ανατολική Θεσσαλονίκη (Αλμπέρτου Ναρ 6-8 και Κύπρου). Project Manager και beta tester για τις υπηρεσίες περιπατητικής και προϊοντικής προσβασιμότητας, σχεδιασμένες σε συνεννόηση με το Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΕΚΕΤΑ), ήταν ο επιχειρηματίας Θανάσης Σιδέρης, ιδρυτής της Accessibility Support Academy, ο οποίος έχει τυφλωθεί εξαιτίας ατυχήματος.
Οι παραπάνω υπηρεσίες έγιναν μαζί και με την αλλαγή από τα 33mm στα 22mm στο ύψος των ειδικών οδηγών όδευσης τυφλότητας. Ο απτικός χάρτης εσωτερικής περιήγησης στο σούπερ μάρκετ σχεδιάστηκε από τη ΜΚΟ Enable Greece. Τεχνολογίες και τεχνογνωσία παρέχονται open-source από τη Μασούτης ΑΕ προς οποιονδήποτε επιθυμεί να δημιουργήσει αντίστοιχο project. Στα ράφια προσαρμόστηκε απτικό υλικό σε κάθε ταμπελάκι, με ενεργοποίηση προμαγνητοφωνημένου μηνύματος περιγραφής προϊόντος και ανάγνωση γραμμωτού κώδικα και κωδικού προϊόντος με γραφή Braille, μέσω της εφαρμογής masVision που η αλυσίδα ανέπτυξε in-house.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter