Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Aldi Price Match» που παρουσιάστηκε στις αρχές Μαρτίου, η Tesco δεσμεύεται να διαθέτει εκατοντάδες προϊόντα της, επώνυμα και PL, σε τιμές ίδιες με της ανταγωνίστριάς της Aldi.

Τα προϊόντα που εντάσσονται στη συγκεκριμένη πρωτοβουλία φέρουν ειδική σήμανση στο ράφι (Aldi Price Match logo), ώστε να είναι εύκολα αναγνωρίσιμα από τους πελάτες της. Οι τιμές τους θα ελέγχονται δύο φορές την εβδομάδα, ώστε να μη χρειάζεται να κάνουν οι ίδιοι οι πελάτες τη σχετική έρευνα αγοράς. Στην περίπτωση που η Aldi έχει διαφορετικές τιμές στα καταστήματά της, η Tesco θα χρησιμοποιεί την τιμή που εμφανίζεται με τη μεγαλύτερη συχνότητα. Τα προϊόντα Aldi Price Match θα είναι διαθέσιμα και online, όπου θα μπορεί εύκολα να τα αναζητήσει ο πελάτης στο Tesco.com. Στην αρχή εφαρμογής της νέας αυτής πρωτοβουλίας, υπήρχαν 311 προϊόντα με το σήμα Aldi Price Match στο site της αλυσίδας, σε κατηγορίες που καλύπτουν μια σειρά από βασικές καταναλωτικές ανάγκες. Περιλαμβάνονται και premium PL προϊόντα της Tesco, αλλά και γνωστά επώνυμα brands.

Όπως σχολιάζει αναλυτής του IGD, του φορέα έρευνας και ανάλυσης του λιανεμπορίου τροφίμων στο Ηνωμένο Βασίλειο, η αγορά είχε συνηθίσει σε αντίστοιχες κινήσεις από την Aldi. Είναι όμως η πρώτη φορά που λιανεμπορική αλυσίδα προχωρά σε εθνικής εμβέλειας επιθετική κίνηση μάρκετινγκ έναντι discounter.