Επικαιροποιήθηκε η στρατηγική ανανέωση του brand στην οποία προχώρησε η γνωστή εταιρεία μπισκοτοποιίας, με τον εταιρικό της μετασχηματισμό από «Μπισκοτοποιία Δερμίση Ε.Π.Ε.» σε «Μπισκοτοποιία Δερμίση Ανώνυμη Εταιρεία» και επιπρόσθετα, τον νέο διακριτικό τίτλο «Θεσσαλική Μπισκοτοποιία – Golden Cookies».
Για τις διεθνείς συναλλαγές της, η επωνυμία μπορεί να αποδίδεται σε πιστή μετάφραση ή με λατινικά στοιχεία ως «Mpiskotopoiia Dermisi S.E.», γεγονός που σηματοδοτεί τη στρατηγική στόχευση της εταιρείας στην ενίσχυση της εξαγωγικής της δραστηριότητας και στην εμφάνιση του brand στις ξένες αγορές. Στο πλαίσιο αυτό, με πρόσφατη απόφαση του Περιφερειάρχη Θεσσαλίας, που δημοσιεύθηκε σε ΦΕΚ, επικαιροποιήθηκε και η υπαγωγή της επενδυτικής δραστηριότητας στις διατάξεις του αναπτυξιακού νόμου, λαμβάνοντας υπόψη τη νέα επωνυμία και νομική μορφή.
Η επένδυση αφορά στην επέκταση της παραγωγικής δυναμικότητας της μονάδας παραγωγής μπισκότων στη θέση 6ο χλμ. Τρικάλων – Καρδίτσας, του Δήμου Τρικκαίων.
Η ενίσχυση του επενδυτικού σχεδίου προβλέπει επιχορήγηση ύψους 1,56 εκατ. ευρώ, σε συνολικό επιλέξιμο και ενισχυόμενο κόστος 2,84 εκατ. ευρώ.
Εξάλλου, σημειώνεται ότι σύμφωνα με δημοσίευση στο ΓΕΜΗ, ολοκληρώθηκε και η διαδικασία κάλυψης του μετοχικού κεφαλαίου στην Ανώνυμη Εταιρεία, το οποίο ανέρχεται σε 675.000 ευρώ.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter