Γιατί η Σκλαβενίτης δεν έχει πρόγραμμα επιβράβευσης των πελατών της; Έχει σκεφτεί ποτέ να κάνει; Πρόκειται να ξεκινήσει κάτι τέτοιο στο μέλλον; Οι πηγές της εταιρείας απάντησαν στο FOODReporter και σε αυτό το ερώτημα. «Η Σκλαβενίτης έχει πιστό πελατολόγιο και πριν από την εφαρμογή οποιουδήποτε προγράμματος επιβράβευσης. Κάθε φορά που έπεφτε στο τραπέζι το ζήτημα αν πρέπει η αλυσίδα να ακολουθήσει τον ανταγωνισμό σ’ αυτό το ζήτημα, πάντα επανερχόταν το ερώτημα τι θα γίνει με όσους καταναλωτές δεν εκδώσουν τη σχετική κάρτα ή, τέλος πάντων, δεν συμμετέχουν στο πρόγραμμα.
Αναρωτιόμασταν δηλαδή αν θα επιβραβεύουμε κάποιους και κάποιους άλλους δεν θα τους επιβραβεύουμε. Η πάγια απάντηση της Σκλαβενίτης σε αυτό είναι ότι θέλουμε να επιβραβεύουμε κάθε πελάτη μας, ακόμη κι εκείνον που έρχεται μία φορά σε μας και αυτό το κάνουμε με τις σταθερά χαμηλές τιμές. Ακόμη, τα διαφημιστικά και τα λειτουργικά κόστη ενός loyalty προγράμματος εμείς επιλέγουμε να τα διαθέτουμε για επιπλέον προσφορές σε προϊόντα, που τις κάνουμε μόνοι μας και εγγυώνται χαμηλότερη τιμή σε αυτά. Οπότε, η σκέψη για δημιουργία προγράμματος επιβράβευσης θα λέγαμε ότι για την ώρα έχει εγκαταλειφθεί», τονίστηκε.
Οι προβληματισμοί για την πιθανή μείωση των αποπληρωμών των προμηθευτών στις 30 ημέρες και το κόστος των νέων φορολογικών μηχανισμών
Αναφορικά με την πιθανότητα εφαρμογής και στο ελληνικό οργανωμένο λιανεμπόριο του ευρωπαϊκού Κανονισμού για αποπληρωμή του συνόλου των εμπορικών συναλλαγών εντός ΕΕ σε 30 ημέρες, από την Σκλαβενίτης απαντούν: «Αναμφίβολα θα μας μειώσει σημαντικά τη ρευστότητα, αλλά δεν διαφαίνεται ότι θα πάρουμε αποφάσεις για διαφορετικές διάρκειες παραμονής προϊόντων στο ράφι βάσει του Κανονισμού, δηλαδή για εκείνα που κινούνται πιο αργά, σε σχέση με τα πιο ταχυκίνητα. Σκοπεύουμε να διατηρήσουμε την πολιτική ανανέωσης ραφιού που έχουμε». Μέχρι στιγμής, το συγκεκριμένο μέτρο ισχύει στα σούπερ μάρκετ, αλλά μόνο για τα είδη πρώτης ανάγκης. Έχει ενδιαφέρον πώς το αντιμετωπίσει το ελληνικό λιανεμπόριο συνολικά, στην πλήρη ισχύ του.
Το μεγάλο κόστος στο οποίο φαίνεται ότι έχει αποφασίσει να προβεί μέσα στο ερχόμενο χρονικό διάστημα η Σκλαβενίτης είναι εκείνο της αντικατάστασης φορολογικών μηχανισμών (ΦΗΜ) στα τερματικά πληρωμών POS που διαθέτει και ξεπερνούν τα 5.500. Το κόστος έχει υπολογιστεί σε €800.000 περίπου και έχει παρθεί απόφαση από την εταιρεία για απόκτηση των σχετικών λογισμικών, όπως πληροφορήθηκε το FOODReporter, όταν εκείνα είναι διαθέσιμα στην ελληνική αγορά, ώστε να είναι εφικτή η πλήρης εσωτερική διαχείριση. Μέχρι αυτό να γίνει δυνατό, η Σκλαβενίτης, προκειμένου να συμμορφωθεί με το νόμο, εξετάζει την υιοθέτηση λύσης από τρίτο -εξωτερικό- πάροχο.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter