Νέες έτοιμες σαλάτες λάνσαρε η Αγρόκηπος Χαλβατζής, δίνοντας ακόμη περισσότερες επιλογές στον καταναλωτή που αναζητεί εύκολες και υγιεινές λύσεις στο καθημερινό του γεύμα. Οι νέες προτάσεις της εταιρείας διαφημίζονται και μέσω της καμπάνιας που βρίσκεται ήδη στον αέρα και αποτελεί μια δημιουργία της εταιρείας Kevin+Marshall. Ειδικότερα, με κεντρικό μήνυμα «η νέα τάση στη διατροφή», στο 3D animated σποτ παρουσιάζονται οι νέες έτοιμες σαλάτες της σειράς «Λαχανικά στον Ατμό», Πλιγούρι & Κινόα, Κους Κους, Ρεβύθια & Κινόα.

Η παραγωγή και η σκηνοθεσία έγιναν από την PickCodes Productions. Η καμπάνια ήδη υλοποιείται στο πλαίσιο πλήθους ενεργειών, στη λογική της επικοινωνίας 360ο, με την επιμέλεια της Kevin+Marshall, σε τηλεόραση, με σποτ και product placement σε επιλεγμένες εκπομπές, καθώς και σε digital περιβάλλον και social media.