Η εταιρεία DHL ανακοίνωσε στο τέλος Μαΐου την επέκταση των δραστηριοτήτων του αφρικανικού e-shop της σε επιπλέον εννέα αγορές. Το DHL Africa eShop παρουσιάστηκε από την εταιρεία τον Απρίλιο του 2019 και κάλυπτει τις ανάγκες 11 αφρικανικών αγορών.

Πλέον, οι δραστηριότητές του επεκτείνονται σε νέες αγορές, από την Τανζανία έως το Δημοκρατία του Κονγκό. Μέσω της σχετικής πλατφόρμας, οι καταναλωτές αυτών των χωρών θα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε πάνω από 200 online λιανέμπορους των ΗΠΑ και του Ηνωμένου Βασιλείου, εξυπηρετούμενοι από τις υπηρεσίες DHL Express Delivery. Η πλατφόρμα χρησιμοποιεί το κέντρο εξυπηρέτησης παραγγελιών της startup MallforAfrica, το Link Commerce. (πηγή: IGD). Σύμφωνα με τους αναλυτές του IGD, η συγκεκριμένη εξέλιξη επιβεβαιώνει την τάση σταδιακής κατάργησης των ορίων μεταξύ logistics και λιανεμπορίου, όπως καταδεικνύουν και σχετικές κινήσεις σε άλλες χώρες.

Για παράδειγμα, η startup Glovo, εταιρεία delivery στον τομέα των τροφίμων με βάση την Ισπανία, δημιούργησε mobile εφαρμογή η οποία επιτρέπει την απευθείας σύνδεση των καταναλωτών με ανεξάρτητους κούριερ. Πρόσφατα, ανακοινώθηκε η πρώτη της συνεργασία στον κλάδο των convenience, στη Μαδρίτη. Διαθέτει το δικό της dark store και έχει τη δυνατότητα να παραδίδει παραγγελίες εντός 20 λεπτών. Αντίστοιχα, το 2017 η Target εξαγόρασε την Shipt, μια πλατφόρμα παράδοσης παραγγελιών εντός μιας ημέρας, αναβαθμίζοντας έτσι την εξυπηρέτηση των πελατών της αλυσίδας στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου και ειδικότερα στον τομέα των logistics. Τέλος, η Amazon πρόσφατα προχώρησε σε επένδυση στην Deliveroo, την υπηρεσία παραδόσεων παραγγελιών στον τομέα των τροφίμων.