Χωρίς την γνωστή φιγούρα της αγρότισσας που κρατά μια καρδάρα γάλα, θα είναι πλέον το νέο λογότυπο της Δέλτα, καθώς η σχετική αλλαγή σηματοδοτεί μια στροφή της εταιρείας, η οποία συστήνεται πλέον ως «εταιρεία τροφίμων» αντί ως «γαλακτοβιομηχανία». Σύμφωνα με τα λεγόμενα του κ. Χρήστου Τσόλκα, διευθύνοντος συμβούλου της Δέλτα, κατά την παρουσίαση της νέας εταιρικής εικόνας στις 5 Απριλίου, η εταιρεία υλοποιεί μια φιλόδοξη στρατηγική βιώσιμης ανάπτυξης. Τόνισε ότι στο εξής η εταιρεία, στηριζόμενη μεν στα γαλακτοκομικά προϊόντα της, στα οποία διατηρεί υψηλά μερίδια στην εγχώρια αγορά, θα προχωρήσει σε περαιτέρω διεύρυνση του προϊοντικού της portfolio σε πολλές κατηγορίες τροφίμων, με κύριο όχημά της τις εξαγορές. Στην εν λόγω στρατηγική εντάσσεται η εξαγορά της Κουρέλλας ως premium boutique brand γαλακτοκομικών προϊόντων, που θα προστεθούν στο υπάρχον κωδικολόγιο της Δέλτα, διατιθέμενα σε επιλεγμένα σημεία διανομής.
Παράλληλα, η εταιρεία υλοποιεί ένα καινοτόμο project για την αποτύπωση των ESG επιδόσεων των προϊόντων της στην εφοδιαστική αλυσίδα. Σχετικά με τις επιπτώσεις της ενεργειακής κρίσης και του πληθωρισμού, ο κ. Τσόλκας είπε ότι πέρυσι η εταιρεία αναγκάστηκε να προχωρήσει σε ανατιμήσεις, λόγω του αυξημένου κόστους της πρώτης ύλης στα γαλακτοκομικά, οι οποίες ανά είδος προϊόντος κυμάνθηκαν μεταξύ 10% και 28%, με το maximum των ανατιμήσεων να αφορά το φρέσκο γάλα. Σημειώνουμε ότι το γάλα αποφέρει το 70% του ετήσιου όγκου πωλήσεων της Δέλτα και το 55% της αξίας των πωλήσεών της. Όπως τόνισε, στο πλαίσιο αυτό, η κερδοφορία της πιέστηκε σημαντικά το 2022, ειδικότερα εξαιτίας της εφαρμογής του «Καλαθιού του Νοικοκυριού», που οδήγησε στη διόγκωση του μεριδίου του γάλατος ιδιωτικής ετικέτας άνω του 22% έναντι 11% το 2021. Πέρυσι το μερίδιο της Δέλτα στην κατηγορία του φρέσκου γάλακτος διαμορφώθηκε στο 15% (σε αξία πωλήσεων), περίπου τέσσερις ποσοστιαίες μονάδες χαμηλότερα συγκριτικά με το προηγούμενο έτος. Από τις αρχές του 2023 η εταιρεία «αντεπιτίθεται» με εντατικές προωθητικές ενέργειες και προσφορές στους περισσότερους κωδικούς των προϊόντων της, χωρίς ωστόσο μεταβολές στις ονομαστικές τιμές των τιμοκαταλόγων της.