Η αγορά των χυμών-αναψυκτικών δημιουργεί ισχυρό επενδυτικό ενδιαφέρον, κυρίως εξαιτίας των ευκαιριών που προσφέρουν οι αγορές ho.re.ca. το καλοκαίρι, λόγω τουρισμού, και οι εξαγωγές. Πάντως, ενόσω οι υψηλές προσδοκίες από τη φετινή θερινή σεζόν μάλλον «ψαλιδίζονται» κάπως από την ακρίβεια, το βέβαιο είναι ότι οι ανατιμήσεις –διψήφιου ποσοστού μάλιστα– ενισχύουν τις πωλήσεις της «ζεστής» αγοράς, καθώς οι τιμές της ελέω προωθητικών προγραμμάτων είναι ασύγκριτα πιο δροσερές από εκείνες της «κρύας» σερβιριζόμενης αγοράς. Η ακρίβεια συμπιέζει τις πωλήσεις σε όγκο των χυμών ψυγείου προς όφελος των χυμών του ζεστού ραφιού και δη των PL χυμών, αλλά δεν τους αφαιρεί τζίρο, ενώ η καταναλωτική προτίμηση για τους μη συμπυκνωμένους χυμούς θεωρείται βέβαιο ότι θα εκφραζόταν αβίαστα υπό ομαλότερες συνθήκες για το καταναλωτικό εισόδημα. Όπως εκτιμάται, η ερχόμενη διετία θα είναι περίοδος «ξεκαθαρισμάτων» για εταιρείες και brands του κλάδου…

Η περσινή χρονιά έκλεισε με άνοδο πωλήσεων για την κατηγορία των αναψυκτικών. Η άνοδος συνεχίστηκε το πρώτο πεντάμηνο φέτος, οπότε στο σύνολό της η κατηγορία παρουσίασε άνοδο κατά 2,4% σε όγκο και 13,9% σε αξία πωλήσεων συγκριτικά με τον αντίστοιχο πεντάμηνο του 2022. Τα αναψυκτικά τύπου κόλα παρουσίασαν άνοδο πωλήσεων 4% σε όγκο και 14,7% σε αξία. Οι πωλήσεις των αναψυκτικών διαφόρων γεύσεων αυξήθηκαν κατά 1,6% σε όγκο και 14,1% σε αξία –αυτά με λεμόνι και λάιμ κατά 4,7% σε όγκο και 19,1% σε αξία, ενώ πτώση κατά 5,1% σε όγκο, αλλά άνοδο σε αξία κατά 4,6% παρουσίασαν τα mixers. Είναι φανερό πως οι σημαντικές ανατιμήσεις ανακλούν στην ανισομετρία μεταξύ τιμής και όγκου των πωλήσεων της κατηγορίας (βλέπε το σχετικό πίνακα).

Αντίθετα, η πτώση που εμφάνισε η κατηγορία των χυμών το 2022 συνεχίστηκε και το εν λόγω πεντάμηνο φέτος. Στο σύνολό της εμφάνισε πτώση όγκου πωλήσεων κατά 2,2%, αλλά άνοδο σε αξία κατά 4,9%. Ανοδικά κινήθηκαν οι χυμοί εκτός ψυγείου με πωλήσεις 1% σε όγκο και 8,5% σε αξία. Αντίθετα μείωση των πωλήσεων σε όγκο κατά 9,8% εμφάνισαν οι χυμοί ψυγείου, αλλά σε αξία παρέμειναν σταθερές. Εντυπωσιακή ήταν η άνοδος των χυμών ιδιωτικής ετικέτας κατά 14,7% σε όγκο και 22,5% σε αξία πωλήσεων. Πλέον το μερίδιό τους επί του συνόλου του όγκου των χυμών που διατίθενται από τα σούπερ μάρκετ ανέρχεται στο 27%.
Και στους χυμούς οι σημαντικές ανατιμήσεις ανακλώνται στη μεταβολή της σχέσης τιμής και όγκου: 7,3% στο σύνολο της κατηγορίας, 7,6% στους χυμούς εκτός ψυγείου, 10,8% στους χυμούς ψυγείου και 6,7% στους χυμούς ιδιωτικής ετικέτας.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, τον Μάιο φέτος οι ανατιμήσεις στη κατηγορία «Μεταλλικά νερά-χυμοί αναψυκτικά» συγκριτικά με τον Μάιο του 202 έφθασαν το 13,2%, δηλαδή υπερέβησαν τον μέσο όρο των ανατιμήσεων στα τρόφιμα-ποτά (12,2%).

Όπως σημειώνει χαρακτηριστικά ο κ. Γιάννης Τράνταλης, εμπορικός διευθυντής της Κάμπος Χίου, η εταιρεία προχώρησε σε ανατιμήσεις τόσο εντός του 2022 όσο και στις αρχές του 2023, οι οποίες, όμως, υπολείπονται κατά πολύ των ανατιμήσεων στις πρώτες και τις δευτερεύουσες ύλες, όπως και στη ζάχαρη, που υπερέβησαν το 35%. Ειδικότερα, οι ανατιμήσεις της Κάμπος Χίου, όπως σημειώνει, κάλυψαν μόλις το 1/3 των ανατιμήσεων που επιβάρυναν το παραγωγικό της κόστος.

Η άνοδος των πωλήσεων των αναψυκτικών μέσω των σούπερ μάρκετ οφείλεται κατά κύριο λόγο στη μετακίνηση της ζήτησης από την «κρύα» αγορά (ho.re.ca.) στη «ζεστή» (λιανεμπορικό ράφι).
Η Coca Cola 3Ε κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο στη σχετική αγορά, που σε όγκο υπερβαίνει το 56%. Μάλιστα στα αναψυκτικά τύπου cola το μερίδιό της ξεπερνά το 73%. Η Λουξ κρατά τη δεύτερη θέση με ποσοστό μεριδίου 9,3%, ενώ ακολουθούν η Pepsico, η Βίκος, η Green Cola, η ΕΨΑ και έπονται άλλες επιχειρήσεις του κλάδου, όπως το Γεράνι, η Σουρωτή και τα αναψυκτικά Κλιάφα. Σε τοπικό επίπεδο υπάρχουν πολλές μικρότερες επιχειρήσεις. Πάντως, ο ανταγωνισμός οξύνεται, καθώς συμβαίνουν σημαντικές ανακατατάξεις στον κλάδο, με πιο πρόσφατη και από τις σημαντικότερες την αλλαγή του ιδιοκτησιακού καθεστώτος της ΕΨΑ, η οποία περνά υπό τον έλεγχο του Επενδυτικού Ταμείου SMERemediumCap (SMERC) ως κατόχου πλέον του πλειοψηφικού μεριδίου της εταιρείας.

Η είσοδος του fund SMERC στην ΕΨΑ
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, το fund SMERC προχώρησε σε επένδυση στρατηγικής σημασίας στην ιστορική εταιρεία αναψυκτικών ΕΨΑ, με σκοπό τη δυναμική ανάπτυξή της στην εγχώρια και τη διεθνή αγορά. Ακολουθεί η σύσταση κοινής εταιρείας μεταξύ της SMERemediumCap και της οικογένειας Τσαούτου, πρώην κατόχου του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών της ΕΨΑ. Στο ίδιο πλαίσιο, η οικογένεια Σεπετά (Βίκος), η οποία κατέχει το 25% της ΕΨΑ, εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία αναφέρεται, μεταξύ άλλων, πως η είσοδος του επενδυτικού ταμείου SMERC στην ΕΨΑ «σηματοδοτεί μια νέα πιο ελπιδοφόρα ημέρα για την ιστορική εταιρεία, στην ανάπτυξη της οποίας πάντα πιστεύαμε. Με σταθερή αυτή την πίστη, θα συνεχίσουμε να έχουμε αμείωτο το επενδυτικό μας ενδιαφέρον στην ΕΨΑ, θα διατηρήσουμε τη θέση μας και θα παραμείνουμε στο επενδυτικό σχήμα, προσηλωμένοι στις σταθερές αρχές και αξίες που μας συνοδεύουν διαχρονικά».

Στην έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων της ΕΨΑ, η οποία πραγματοποιήθηκε στις 22 Ιουνίου, αποφασίστηκε η αύξηση του μετοχικού της κεφαλαίου κατά 3,2 εκατ. ευρώ. Η εν λόγω αύξηση θα καλυφθεί κατά 75% από την Αγριά Εμπορική ΑΕ (στην οποία πλέον μετέχει και το fund SMERC) και κατά 25% από την Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων (Βίκος), η οποία διατηρεί το ποσοστό της στη μετοχική σύνθεση της εταιρείας παρά την αποχώρηση του κ. Κωνσταντίνου Σεπετά από τη διοίκησή της. Σημειώνουμε πως εκτός του κ. Σεπετά ήδη την 9η Ιουνίου από το ΔΣ της ΕΨΑ είχαν αποχωρήσει οι κ. Νίκος Τσαούτος και Αλέξανδρος Γεωργιάδης. Οι τρεις αντικαταστάθηκαν από τους εκπροσώπους του SMERC, κ. Νίκο Καραμούζη, Κωνσταντίνο Καραφωτάκη και Νικόλαο Ζορμπά, οι οποίοι είναι μέλη και του ΔΣ της Αγριά Εμπορική ΑΕ, μαζί με τον κ. Μιχάλη Τσαούτο και την κ. Παναγιώτα Τσαούτου. Πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Αγριά Εμπορική ΑΕ, με πενταετή θητεία, είναι ο Κωνσταντίνος Καραφωτάκης, ο οποίος ταυτόχρονα είναι πρόεδρος του ΔΣ της ΕΨΑ.

Στο καταστατικό της Αγριά Εμπορική προβλέπεται ότι, αν οποιοσδήποτε από τους μετόχους της μειοψηφίας θελήσει να διαθέσει το σύνολο ή μέρος των μετοχών που κατέχει, πρέπει προηγουμένως να προτείνει την αγορά των προσφερόμενων μετοχών στο SMERC. Σε περίπτωση που το SMERC θελήσει να διαθέσει το σύνολο των μετοχών που κατέχει σε τρίτους, θα έχει το λεγόμενο «δικαίωμα συμπαρασύρσεως» (Drag Along) έναντι των μετόχων της μειοψηφίας. Οι μέτοχοι μειοψηφίας θα υποχρεούνται να συμμετάσχουν στη σχεδιαζόμενη μεταβίβαση, μεταβιβάζοντας το σύνολο των μετοχών τους στην τιμή και υπό τους όρους και τις προϋποθέσεις που θα οριστούν, ταυτόχρονα, με τη μεταβίβαση των μετοχών του SMERC.

Η δυναμική αντεπίθεση της Pepsico
Σημειώνουμε πως η ΕΨΑ πριν από μερικούς μήνες είχε ανακοινώσει την ανάληψη της παραγωγής των αναψυκτικών ΗΒΗ για λογαριασμό της Pepsico Hellas. Η «ολική επαναφορά» της Pepsico στην ελληνική αγορά δεν σχετίζεται ασφαλώς μόνο με την εν λόγω εξέλιξη. Σχετικά θυμίζουμε πως το 2019 συγχωνεύτηκαν η Pepsico με την Tasty. Ο κ. Θανάσης Καρακάσης, που ανέλαβε πρόσφατα καθήκοντα προέδρου της Pepsico, προέρχεται άλλωστε από την Tasty (στην Pepsico μεταπήδησε το 2011). Η εταιρεία προχωρά και στην παραγωγή νέων προϊόντων και μάλιστα στην κατηγορία του ice tea, όπου ήταν ήδη leader με το Lipton. Με την πρόσθεση ανθρακικού στο νέο Lipton Ice Tea Sparkling, το προϊόν καθίσταται ευθέως ανταγωνιστικό προς τα αναψυκτικά.

Νέα λανσαρίσματα ξεκινά και η ΗΒΗ, ενώ σχεδιάζεται η αλλαγή τόσο στο περιεχόμενο όσο και στην εμφάνιση των υφιστάμενων αναψυκτικών της –κυρίως της πορτοκαλάδας–, με σκοπό να μπει τέλος στην τρόπον τινά «απαξίωση» των σημάτων της τα τελευταία χρόνια, λόγω της διάθεσής τους με μεγάλες προσφορές κι εκπτώσεις. Παράλληλα θα ενισχυθούν ακόμη περισσότερο τα αναψυκτικά τύπου cola και κυρίως η Pepsi MAX.

Αισιοδοξία για τις εγχώριες πωλήσεις και τις εξαγωγές
Με βάση τα δεδομένα για την ανάπτυξη της αγοράς των αναψυκτικών, αλλά και τις νέες επενδύσεις, οι παράγοντες του κλάδου εκφράζουν την αισιοδοξία τους για την εξέλιξη τόσο των εγχώριων πωλήσεων όσο και για την εξαγωγική δραστηριότητα.

Η οικογένεια Σεπετά ανεξάρτητα από τη συμμετοχή της και τις προαναφερόμενες αλλαγές στην ΕΨΑ έχει προχωρήσει και σε άλλες επενδύσεις, διεκδικώντας σημαντικό μερίδιο στην κατηγορία των αναψυκτικών. Η πιο σημαντική είναι η επένδυσή της ύψους 22 εκατ. ευρώ στη νέα μονάδα παραγωγής και εμφιάλωσης αναψυκτικών στο Καλπάκι Ιωαννίνων. Μεγάλη δυναμική μεταξύ των προϊόντων της εταιρείας έχει το Βίκος Pink Grapefruit, το οποίο λανσαρίστηκε πριν από έναν χρόνο ως αιχμή του δόρατος στο εγχείρημα της στρατηγικής εισόδου της εταιρείας στις αγορές ho.re.ca.
Και η Coca-Cola 3E υλοποιεί διετές επενδυτικό πλάνο ύψους 75 εκατ. ευρώ, προκειμένου να διατηρήσει κι ίσως να διευρύνει το μερίδιό της στην αγορά, στην οποία ούτως ή άλλως δεσπόζει.
Βεβαίως, πέραν των μακροπρόθεσμων σχεδιασμών, μιλώντας για το άμεσο μέλλον, πολλά θα κριθούν από τις εξελίξεις της τουριστικής αγοράς φέτος και τις επιπτώσεις της ακρίβειας στην κατανάλωση. Για την ώρα τα υπεραισιόδοξα σενάρια σχετικά με τις αφίξεις τουριστών εξ αλλοδαπής φαίνεται ότι διαψεύδονται, αλλά ασφαλή συμπεράσματα θα βγουν το φθινόπωρο.

Γιάννης Τράνταλης, Κάμπος Χίου: Όσοι έχουν σταθερές βάσεις, θα προκόψουν
Όπως μας είπε ο κ. Γιάννης Τράνταλης, εμπορικός διευθυντής της Κάμπος Χίου, «η λήξη της πανδημίας και ο συνεχιζόμενος πόλεμος στην Ουκρανία έχουν ωθήσει το παγκόσμιο εμπόριο σε μια νέα περίοδο –περίοδο, θα έλεγα, ανακατατάξεων κι όχι απλώς αναταράξεων. Ζούμε τη νέα εποχή στις αυξημένες τιμές των πρώτων και δεύτερων υλών, στην ζήτηση που πιέζεται, διότι σε ό,τι αφορά π.χ. τον χυμό του πορτοκαλιού η ολοένα και μειούμενη παραγωγή στη Φλόριντα εκτινάσσει πολύ ψηλά τις τιμές της πρώτης του ύλης παγκοσμίως, αλλά και στη «δίψα» των επιχειρήσεων για νέες δουλειές, που θα τους προσθέσουν καινούργιο τζίρο. Εκτιμώ ότι την επόμενη διετία θα γίνει ένα περαιτέρω ξεσκαρτάρισμα σε αρκετές επιχειρήσεις και brands. Όσοι έχουν σταθερές βάσεις θα προκόψουν.
Στη χώρα μας διαπιστώνεται ξεκάθαρα μια τάση ανάπτυξης των πωλήσεων γευστικών προϊοντικών προτάσεων, όπως αυτές της σειράς των Λεμονάδων Κάμπου Χίου, ενώ ενισχύεται διαρκώς η ζήτηση πιο υγιεινών προϊόντων.
Παγκοσμίως είναι ξεκάθαρο ότι η καταναλωτική προτίμηση προϊόντων από μη συμπυκνωμένους χυμούς (Not-From-Concentrated) αυξάνει συνεχώς, αλλά με διαφορετική κλιμάκωση ανά χώρα και αγορά. Το βέβαιο είναι ότι η κατανάλωση χυμών επηρεάζεται σημαντικά από την κατάσταση του διαθέσιμου εισοδήματος του καταναλωτή. Κατά τ’ άλλα η προϊοντική καινοτομία, που συνήθως τιμολογείται στη λιανική υψηλότερα, ασφαλώς επικουρεί τον τζίρο.
Οι χυμοί είναι μια εξαιρετικά ταχυκίνητη κατηγορία προιόντων, που μπαίνουν καθημερινά στο καλάθι αγορών του νοικοκυριού, άρα η «καθημερινά καλή τιμή» τους είναι το ζητούμενο».

Το σύστημα επιστροφής εγγύησης DRS
Η 1η Ιουλίου φέτος είχε οριστεί ως γνωστόν ως ημερομηνία έναρξης της εφαρμογής του συστήματος επιστροφής εγγύησης (DRS, Deposit Return Scheme). Ωστόσο, η ημερομηνία έχει μετατοπιστεί το φθινόπωρο, ενώ παραμένει αβέβαιο το κατά πόσο το σύστημα εντέλει θα λειτουργήσει τότε. Η έλλειψη σχετικής προετοιμασίας και οι αντιδράσεις των επιχειρήσεων εμφιαλώσεως, που έθεσαν εύλογα τα προβλήματα που θα προέκυπταν από την εφαρμογή του συστήματος μεσούσης της τουριστικής περιόδου, οδήγησαν στην προσωρινή αναβολή της έναρξής του.
Η εφαρμογή του συστήματος θα επιβαρύνει επιπλέον τη τιμή των χυμών και αναψυκτικών. Οι καταναλωτές θα καταβάλουν 0,10 ευρώ ανά συσκευασία για συσκευασίες μικρότερες του μισού λίτρου και 15 λεπτά για τις μεγαλύτερες. Το αντίτιμο που θα καταβάλουν προβλέπεται ότι θα τους αποδίδεται με την επιστροφή της κενής συσκευασίας του προϊόντος όχι σε χρήμα, αλλά σε «κουπόνι» ίσης χρηματικής αξίας.
Η εφαρμογή του συστήματος αφορά τις αλουμινένιες συσκευασίες μιας χρήσης χωρητικότητας έως ένα λίτρο, τις γυάλινες έως 1,3 λίτρα και τις πλαστικές έως 3 λίτρα, άρα αφορά μια πλειάδα προϊόντων (μπίρα, κρασί, νερό, αναψυκτικά, χυμούς κ.ά.). Το πώς και πού θα επιστρέφονται οι συσκευασίες είναι ένα από τα προβληματικά ζητήματα της όλης διαδικασίας.
Σύμφωνα με τις προβλέψεις, τα καταστήματα λιανικής επιφάνειας πωλήσεων μεγαλύτερης των διακοσίων τετραγωνικών μέτρων πρέπει να διαθέτουν ειδικό μηχάνημα επιστροφής των συσκευασιών και απόδοσης της εγγύησης, εκτός εάν υπάρχει ήδη τέτοιο μηχάνημα σε απόσταση μικρότερη των πεντακοσίων μέτρων από την είσοδο ενός εκάστου καταστήματος. Τα καταστήματα επιφάνειας πωλήσεων μικρότερης των διακοσίων τετραγωνικών μέτρων μπορούν να εφαρμόζουν τη λεγόμενη «χειρωνακτική» επιστροφή της σχετικής εγγύησης.
Οι καταναλωτές δεν υποχρεούνται να επιστρέφουν τις συσκευασίες στα καταστήματα απ’ όπου τις προμηθεύτηκαν, αλλά σε οποιοδήποτε κατάστημα λιανικής.

ΝEΑ ΛΑΝΣΑΡΙΣΜΑΤΑ

  • Η Κάμπος Χίου παρουσίασε τη νέα βυσσινάδα «96 βύσσινα & 7 κεράσια», που προωθεί με τον τίτλο «Το Come back» της ελληνικής βυσσινάδας. Το προϊόν ήδη σημειώνει επιτυχία πωλήσεων.
  • Η σειρά λουξ Tea κυκλοφόρησε λίγο πριν το καλοκαίρι του 2022, στο πλαίσιο της ανανεωμένης ταυτότητας των προϊόντων της Λουξ. H σειρά περιέχει 100% φυσικά γλυκαντικά, υψηλό ποσοστό χυμού φρούτων, χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη και δεν περιέχει συντηρητικά. Κυκλοφορεί σε τρεις γεύσεις: Μαύρο τσάι με λεμόνι, μαύρο τσάι με ροδάκινο και πράσινο τσάι με κόκκινα φρούτα. Επίσης, η νέα λουξ free είναι η πορτοκαλάδα λουξ μπλε χωρίς ανθρακικό τώρα και χωρίς προσθήκη ζάχαρης, χωρίς συντηρητικά, με φυσικά γλυκαντικά, σάκχαρα φρούτων και στέβια, extra βιταμίνη C και με φυσικό χυμό από 100% ελληνικά πορτοκάλια (περιλαμβάνει 20% φυσικό χυμό πορτοκαλιού).
  • Η Pepsico HBH λάνσαρε μία νέα σειρά, το καινοτόμο Lipton Ice Tea Sparkling. Διατίθεται σε τρεις διαφορετικούς γεύσεις: ροδάκινο, λεμόνι, και λεμόνι χωρίς ζάχαρη. Στα αναψυκτικά HBH λανσαρίστηκε το pink grapefruit, ενώ σχεδιάζεται και η αλλαγή στη «συνταγή» της πορτοκαλάδας, με περισσότερο χυμό πορτοκαλιού.
  • Η Βίκος λάνσαρε πέρυσι με ιδιαίτερη επιτυχία το Βίκος Pink Grapefruit, στο πλαίσιο της εισόδου της στις αγορές ho.re.ca.

ΠΡΟΩΘΗΣΗ-ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

  • Η 3E προχώρησε σε μια πολύ πετυχημένη διαφημιστική καμπάνια για τα σαράντα χρόνια των χυμών Amita, με τίτλο «Το story της ζωής», συνδέοντας την παλιότερη γενιά με τη σύγχρονη: branch, influencers, followers, real time, hackers είναι μερικές από τις λέξεις-κλειδιά, που είχαν τελείως διαφορετική σημασία πριν σαράντα χρόνια και παρουσιάζονται με χιούμορ, τόσο στο ραδιόφωνο όσο και στην τηλεόραση και το youtube.
  • Η ΕΨΑ στήριξε ακόμη μια φορά το Tihio Race 2023, που φέτος έκλεισε τα δέκα χρόνια διοργάνωσης. Πραγματοποιήθηκε 5-7 Μαΐου στο Τείχιο Δωρίδος του Νομού Φωκίδος με τη συμμετοχή εκατοντάδων αθλητών και συνοδών. Όπως σημειώνεται, η ΕΨΑ στήριξε τη δράση «παραμένοντας πιστή στο όραμα και τη φιλοσοφία της για υποστήριξη διοργανώσεων που προάγουν τον αθλητισμό και τον πολιτισμό».
  • Η Κάμπος Χίου αξιοποίησε την προεκλογική περίοδο για να προβάλλει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τη σειρά “λow”. Στο πλαίσιο αυτό, λάνσαρε τα συνθήματά της σε υποτιθέμενες αφίσες, όπως αυτά: «Έχουμε εκλowγές-ψήφισε βυσσινάδα ή λεμόνι», «Διψάς για αλλαγή-Ψήφισε λow: Βύσσινο -Κεράσι» κι άλλα παρόμοια με άφθονο χιούμορ, κάτι που χαρακτηρίζει γενικά τις καμπάνιες της εταιρείας. Μετά τις εκλογές με διάφορα μότο, όπως «Μήπως ο Κάμπος Χίου 12 Στυμμένα Πορτοκάλια θα σου λύσει τα χέρια;», παρουσίασε μια σειρά επίσης χιουμοριστικών βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Για παράδειγμα, ένα παιδάκι ταλαιπωρείται με μια αγκαλιά μανταρίνια και το σχετικό μήνυμα είναι: «Τώρα που φορτώσαμε τα πρωινά των μικρών με summer camps, ας τα φορτώσουμε και με βιταμίνες!/ Κάμπος Χίου 26 Στυμμένα Μανταρίνια, στον φυσικό των φυσικών χυμών, φυσικά χωρίς ζάχαρη και συντηρητικά!». Σε ανάλογο ύφος προβάλλονται και τα υπόλοιπα προϊόντα της εταιρείας.