Σχέδια μετασχηματισμού του καταστήματος ΑΒ Βασιλόπουλος στη λεωφόρο Κηφισίας 34 και Ρωμανού Μελωδού, πριν το «δαχτυλίδι», σε hub, ανακοίνωσε ο Brand President της αλυσίδας, Νίκος Λαβίδας. Το νέο hub θα εξυπηρετήσει δύο από τους νέους στόχους, δηλαδή την έμφαση στις πωλήσεις μέσω e-shop και στις grocery παραγγελίες με fast delivery, εντός περίπου μίας ώρας.
«Το ζήτημα ήταν ότι βρίσκεται σε σημείο στο Μαρούσι, όπου δεν υπάρχει οικιστική περιοχή, άρα μέλλει να εξυπηρετεί κυρίως γραφεία. Υπήρχε κυκλοφοριακή συμφόρηση στη λεωφόρο αρκετές ώρες, με αποτέλεσμα να υπάρχει επισκεψιμότητα μόνο αργά το απόγευμα, όπως καταγράφηκε στον πρώτο χρόνο λειτουργίας. Ωστόσο, ως νέο hub, έχει το πλεονέκτημα του στρατηγικού σημείου, κοντά σε είσοδο στην Αττική Οδό, με κίνηση είτε βόρεια, είτε νότια, είτε ανατολικά, είτε δυτικά, με χρήση και της Κηφισίας», εξήγησε ο κ. Λαβίδας. Ακόμη, πρόσθεσε ότι η μετατροπή σε Hub αφορά ιδέα που είχε γεννηθεί πριν τα εγκαίνια, αλλά δεν υλοποιήθηκε αρχικά. Η εταιρεία έχει θέσει ως στόχο το διπλασιασμό των παραγγελιών μέσω fast delivery έως το 2028 και τη συμμετοχή του e-commerce στις πωλήσεις από το τωρινό 3% σε τουλάχιστον 5% έως το ίδιο έτος.
Στους Αγίους Αναργύρους ο εξοπλισμός του καταστήματος στο Χαλάνδρι που έκλεισε
Σε ό,τι αφορά το κατάστημα ΑΒ Βασιλόπουλος που έκλεισε στην πρώην πλατεία Κέννεντυ του Χαλανδρίου, ο κ. Λαβίδας ανέφερε ότι το βασικό πρόβλημα αφορούσε την πρόσβαση. Το κλείσιμο αποφασίστηκε σε συνεννόηση με την κατασκευαστική Ten Brinke, η οποία κατασκεύασε το συγκρότημα. Σε συνεργασία με την Ten Brinke, άλλωστε, η ΑΒ Βασιλόπουλος κατασκευάζει νέο κατάστημα στους Αγίους Αναργύρους, οπότε πάρθηκε η απόφαση να μεταφερθεί εκεί το σύνολο του εξοπλισμού. Έτσι επιδιώκεται να μειωθεί το κόστος από το κλείσιμο του καταστήματος στο Χαλάνδρι, που είχε ανοίξει πρόσφατα, άρα ο εξοπλισμός είναι σχετικά καινούριος.
«Πατήματα» σε Ρόδο και Μύκονο
Η αλυσίδα αναμένεται να ανοίξει ένα ακόμη εταιρικό κατάστημα, στη Ρόδο, στις αρχές του 2025. Ο Νίκος Λαβίδας εξήγησε ότι το franchise πλάνο βοηθά την αλυσίδα να αποκτήσει «πάτημα» και σε δημοφιλή τουριστικά νησιά, όπως η Μύκονος, όπου το πλάνο απόκτησης ακινήτου για να λειτουργήσει εταιρικό σούπερ μάρκετ θα είχε δυσθεώρητο κόστος, αλλά και θα ήταν δύσκολο να βρεθεί προσωπικό. Ο εκεί franchisee σύντομα θα ανοίξει το τέταρτο κατάστημά του (AB Shop & Go). Ειδικά στα τμήματα κρεοπωλείου και κοπής τυριών, η ΑΒ Βασιλόπουλος δυσκολεύεται να βρει προσωπικό σε όλα τα καταστήματά της. Το προσωπικό που συνολικά λείπει υπολογίζεται σε 200 άτομα. Ο franchisee της ΑΒ με τα περισσότερα καταστήματα βρίσκεται στην Πελοπόννησο: Έχει συνολικά 17, με προοπτική να φτάσει στα 20 το 2025.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter