Την επέκταση των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας κάτω από τις μάρκες Nature’s Promise, Perla, Delicata και Gustona στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ που διατηρεί στην Ευρώπη ανακοίνωσε η Ahold Delhaize.
Πέρα από την ΑΒ Βασιλόπουλος στην Ελλάδα, τα σούπερ μάρκετ Albert στην Τσεχία, Mega Image στη Ρουμανία και Maxi στη Σερβία θα παρέχουν περισσότερους από 500 νέους κωδικούς των παραπάνω ετικετών στα ράφια τους, ανεβάζοντας το συνολικό σχετικό κωδικολόγιο ακόμη και πάνω από τους 800 κωδικούς σε περιπτώσεις. Ανάμεσα στους νέους κωδικούς ξεχωρίζει η επέκταση κωδικολογίου σε plant-based και οργανικά τρόφιμα, παράλληλα με σύγχρονο επανασχεδιασμό συσκευασίας και καινοτομία.
Στόχος το 2028 το 45% των πωλήσεων να αφορά PL του Ομίλου
Η Ahold Delhaize σχεδιάζει να προσφέρει υγιεινά προϊόντα υψηλής ποιότητας, σε προσιτές τιμές στην κεντρική και νοτιοανατολική Ευρώπη. Ο στόχος της μητρικής είναι το 45% των συνολικών πωλήσεων τροφίμων πρώτης ανάγκης στις αλυσίδες που κατέχει ο Όμιλος να προέρχονται από ιδιόκτητες ετικέτες έως το 2028 στο σχετικό γεωγραφικό region οργανωμένου λιανεμπορίου.
Στην Ελλάδα, η ΑΒ Βασιλόπουλος διέθετε 260 νέα προϊόντα δικής της ετικέτας σε αποκλειστικότητα το 2023, ενώ κατά το περσινό έτος, στα ράφια της αλυσίδας βρέθηκαν περίπου 450 νέα ακόμη προϊόντα βασικής διατροφής, σε επίπεδο entry level, κάτω από τα brands AB ελληνική γη, Gustona, Νature’s Promise, Perla, Delicata, Excellent Tapas. Η στρατηγική αυτή ενισχύεται περαιτέρω, κατά τις επιταγές της μακροπρόθεσμης στρατηγικής της μητρικής.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporte