Αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 37% -172,6 εκατ. ευρώ- εμφανίζουν τα αποτελέσματα του α΄ τρίμηνου του 2002 της ΑΛΦΑ-ΒΗΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ. Σε ενοποιημένη βάση ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε την ίδια περίοδο σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή κατά 10%.

Αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 37% -172,6 εκατ. ευρώ- εμφανίζουν τα αποτελέσματα του α΄ τρίμηνου του 2002 της ΑΛΦΑ-ΒΗΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ. Σε ενοποιημένη βάση ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε την ίδια περίοδο σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή κατά 10%.

Τα καθαρά κέρδη προ φόρων της μητρικής εταιρείας παρουσίασαν εντυπωσιακή αύξηση κατά 50%, φθάνοντας στα 2,1 εκατ. ευρώ έναντι 1,4 εκατ. ευρώ του α΄ τριμήνου του 2001. Τα ενοποιημένα καθαρά κέρδη (ζημιές) προ φόρων αυξήθηκαν στα -1,9 εκατ. ευρώ έναντι -1,5 εκατ. ευρώ του 2001. Αυτό δεν αντικατοπτρίζει επιδείνωση στα λειτουργικά αποτελέσματα, δεδομένου ότι τα κέρδη προ αποσβέσεων και χρηματοοικονομικών αυξήθηκαν στα 5,8 εκατ. ευρώ.

Σημειώνεται ότι η εταιρία συνεχίζει την ενσωμάτωση και τον εκσυγχρονισμό των καταστημάτων της ΤΡΟΦΟ και της ΕΝΑ, ενώ εισήγαγε δύο νέους δίαυλους πωλήσεων: τα ΑΒ City market και -με τη μορφή του franchising- τα ΤΡΟΦΟ market.

Πρώτο ΤΡΟΦΟ market στη Σκιάθο

Στις αρχές Απριλίου εγκαινιάστηκε στη Σκιάθο το πρώτο κατάστημα franchising της ΕΝΑ cash & carry με το νέο σήμα ΤΡΟΦΟ market. Το νέο κατάστημα –ιδιοκτησίας του κ. Νικολάου Πλατάκη– βρίσκεται στην περιφερειακή οδό της Σκιάθου, διαθέτει χώρο στάθμευσης 25 αυτοκινήτων καθώς και οργανωμένους χώρους πώλησης 450 τ.μ. με τμήματα οπωροπωλείου, κρεοπωλείου, κατεψυγμένων προϊόντων, τυροκομικών, αλλαντικών, παντοπωλείου, κάβας και ειδών οικιακής χρήσης. Το κατάστημα διακρίνεται επίσης για τον υπερσύγχρονο εξοπλισμό του (scanning ταμείων, ψυγεία).

Το νέο σήμα καταστημάτων λιανικής ΤΡΟΦΟ market παρουσίασε πρόσφατα η ΑΛΦΑ ΒΗΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ επισήμως στους προμηθευτές της. Στο πλαίσιο της νέας πολιτικής franchising της εταιρείας, ο κάθε συνεργάτης της απολαμβάνει την πλήρη υποστήριξη της ΕΝΑ τόσο για την ένταξή του στο δίκτυο όσο και για τη λειτουργία των μονάδων του (αρχιτεκτονικά σχέδια, διαμόρφωση καταστημάτων, πλανογράμματα, αγορά εξοπλισμού, εκπαίδευση προσωπικού, μηχανογράφηση, logistics, ποικιλία προϊόντων κ.ά.) Στα άμεσα σχέδια της ΕΝΑ είναι η εφαρμογή του νέου μοντέλου franchising από όλους τους υπάρχοντες συνεργάτες της και η γρήγορη επέκτασή του σε νέους.