Σε νέες περιοχές επεκτάθηκε πρόσφατα η ελληνική start-up εταιρεία premium βρεφικών τροφών Nulicious, η οποία είχε ήδη παρουσία σε αλυσίδες σούπερ μάρκετ σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και πλέον μπήκε σε καταστήματα σε τρεις ακόμα πόλεις. Καταλύτη για την επέκταση αυτή αποτέλεσε το θετικό feedback που έλαβε από παιδιάτρους η εταιρεία για τα προϊόντα της τον περασμένο Φεβρουάριο σε συνέδριο υποειδικοτήτων παιδιατρικής, με τον ίδιο τον πρόεδρο της Ελληνικής Παιδιατρικής Εταιρείας να την ευχαριστεί για τη βοήθεια που προσφέρει στο έργο των παιδιάτρων, όπως ανέφερε στο FOODReporter η Δανάη Σταφυλά, επικεφαλής ανάπτυξης προϊόντων της Nulicious.

Τι είναι όμως η Nulicious; Πρόκειται για μία εταιρεία που δημιούργησε εν μέσω πανδημίας ο Δημήτρης Δελώνας, επί χρόνια στέλεχος σε μεγάλες επιχειρήσεις, με σκοπό να προσφέρει ποιοτικά προϊόντα για τη διατροφή των παιδιών κατά τα κρίσιμα πρώτα χρόνια της ζωής τους.

Η Nulicious συνεργάζεται με εργοστάσιο το οποίο παράγει τα προϊόντα που εμπορεύεται η εταιρεία με βάση τις δικές της συνταγές. Το χαρτοφυλάκιο της Nulicious περιλαμβάνει αυτήν τη στιγμή συνολικά δώδεκα προϊόντα, που αφορούν σε βρεφικές φρουτόκρεμες, γιαουρτάκια και γεύματα.

Η καινοτομία της εταιρείας είναι ότι χρησιμοποιεί μέθοδο συντήρησης HPP (high pressure pasteurization), με πίεση αντί για θερμοκρασία, που διατηρεί αναλλοίωτα τα συστατικά. Επιπλέον, τα προϊόντα της Nulicious δεν περιλαμβάνουν πρόσθετα και συντηρητικά, είναι φρέσκα και βιολογικά, ενώ διατηρούνται στο ψυγείο.

Επέκταση της συνεργασίας με τον Σκλαβενίτη
Οι πωλήσεις της εταιρείας ξεκίνησαν πριν από έναν περίπου χρόνο και ήδη τα προϊόντα της έχουν τοποθετηθεί στα σούπερ μάρκετ Θανόπουλος, σε επιλεγμένα καταστήματα ΑΒ Βασιλόπουλος και σε όλα τα superstores Σκλαβενίτης στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη. Πλέον, με την επέκταση της συνεργασίας της με τον Σκλαβενίτη, η διανομή των προϊόντων Nulicious επεκτάθηκε αυτήν την εβδομάδα για πρώτη φορά σε Βόλο, Λάρισα και Πάτρα.

Σημειωτέον ότι η εταιρεία διαθέτει και δικό της ηλεκτρονικό κατάστημα, μέσω του οποίου οι γονείς μπορούν να παραγγέλνουν διαδικτυακά τροφές για τα μωρά τους. Συνεργάζεται επίσης και με το διαδικτυακό σούπερ μάρκετ e-fresh.

Ενδιαφέρον από τη Μέση Ανατολή και συνεργασία με την Amazon στο Ηνωμένο Βασίλειο
Όμως οι φιλοδοξίες της Nulicious δεν περιορίζονται στα σύνορα της Ελλάδας. Πέρυσι προχώρησε σε mini launch προϊόντων της σε 17 καταστήματα της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Asda σε διάφορες πόλεις της Αγγλίας, με δικά της ψυγεία, κερδίζοντας τόσο visibility όσο και εμπειρία για τη διαδικασία εξαγωγών, η οποία ήδη φαίνεται χρήσιμη, καθώς την ελληνική εταιρεία έχουν προσεγγίσει σούπερ μάρκετ από τη Μέση Ανατολή που ενδιαφέρονται να εντάξουν τα προϊόντα της στα ράφια τους. Επιπλέον, έχει συνάψει συμφωνία συνεργασίας με την Amazon και σύντομα ξεκινά η διανομή προϊόντων της στο Ηνωμένο Βασίλειο μέσω του διαδικτυακού κολοσσού.

Όσο για το αν η ζήτηση για τις βρεφικές τροφές της εταιρείας έχει επηρεαστεί από τη μείωση της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών λόγω της ακρίβειας, δεδομένου ότι πρόκειται για premium, φρέσκα και βιολογικά προϊόντα με ακριβότερη τιμή, η κ. Σταφυλά ανέφερε στο FOODReporter ότι οι γονείς είναι διατεθειμένοι να δώσουν κάτι παραπάνω για ένα ποιοτικό και θρεπτικό προϊόν, και το παίρνουν «γνωρίζοντας ότι είναι το καλύτερο της αγοράς» για το παιδί τους.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter