Ακόμη περισσότερα απτά αποτελέσματα φέρεται να φέρνει η επίσκεψη των ελληνικών εταιρειών τροφίμων στο Παρίσι, ως συνεργασία της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, ανεξάρτητων εταιρειών και του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών, υπό την αιγίδα του Οργανισμού Enterprise Greece. Η επίσκεψη στη Γαλλία, πέρα από την πρόσβαση στην ανοικτή αγορά Rungis Marché International, βλέπει και συνεργασίες με αλυσίδες του γαλλικού οργανωμένου λιανεμπορίου να καρποφορούν, όπως είχε τεθεί στρατηγικός στόχος της συγκεκριμένης αποστολής. Σύµφωνα µε το Γραφείο ΟΕΥ Παρισίων, στόχος της εν λόγω αποστολής ήταν η ανάπτυξη διαύλων επικοινωνίας, επαφών και συναντήσεων µε εκπροσώπους της µεγάλης διανοµής, εισαγωγείς, χονδρεµπόρους, υπευθύνους καταστηµάτων και υπευθύνους κατηγοριών επιµέρους προϊόντων, προκειµένου να διευρυνθεί η παρουσία των ελληνικών προϊόντων στη γαλλική αγορά. Μεταξύ άλλων, πραγµατοποιήθηκε επίσκεψη της ελληνικής αντιπροσωπείας σε καταστήµατα Carrefour και E. Leclerc. Κατά την επίσκεψη σε υποκατάστηµα της Carrefour, οι Έλληνες επιχειρηµατίες είχαν τη δυνατότητα να συναντηθούν µε το διευθυντή του καταστήµατος, Ait Tayeb, και να συζητήσουν τις προϋποθέσεις τοποθέτησης των ελληνικών προϊόντων στα ράφια. Όπως επισηµάνθηκε, προτιµώνται κατά κύριο λόγο γαλλικά προϊόντα, καθώς και προϊόντα από γειτονικές χώρες όπου το κόστος µεταφοράς είναι χαµηλότερο συγκριτικά µε την Ελλάδα.

Κατά την επίσκεψη σε κατάστηµα της E. Leclerc, τα µέλη της αποστολής συναντήθηκαν µε τον Stéphane Quere, Γενικό Διευθυντή του συγκεκριµένου καταστήµατος και ιδιοκτήτη τεσσάρων συνολικά καταστηµάτων. Εξετάστηκε η δυνατότητα δράσεων προβολής σε δύο φάσεις των ελληνικών προϊόντων στο κατάστηµα. Η πρώτη φάση προτάθηκε να έχει διάρκεια δύο εβδοµάδων ώστε το γαλλικό καταναλωτικό κοινό να γνωρίσει και να εξοικειωθεί µε τα ελληνικά προϊόντα.

Σε δεύτερη φάση, και ανάλογα µε την ανταπόκριση των Γάλλων καταναλωτών, προτάθηκε να τοποθετηθεί στα καταστήµατα µία ελληνική γωνιά “Greek Corner” και σταδιακά να συµπεριληφθούν στα ράφια προϊόντων ξένων χωρών και ελληνικά, κατ’ αντιστοιχία µε προϊόντα άλλων χωρών. Οι υπεύθυνοι τόνισαν ότι πέρα από την υψηλή ποιότητα που θα πρέπει να έχουν τα προϊόντα, αναγκαία προϋπόθεση πρόσβασης είναι και η χαµηλή τιµή, συµβατή µε την τιµολογιακή πολιτική που εφαρµόζει ο όµιλος. Οι εκπρόσωποι της πρωτοβουλίας «ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ» συµφώνησαν και δεσµεύθηκαν να παρουσιάσουν συντονισµένα µία ολοκληρωµένη πρόταση επιλεγµένων προϊόντων υψηλής προστιθέµενης αξίας, προκειµένου οι υπεύθυνοι να µπορέσουν να καταλήξουν σε όσα προϊόντα θεωρούν ότι θα µπορούσαν να προσελκύσουν τον Γάλλο καταναλωτή.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter