Έρευνα για τις… νυχτερινές λιγούρες των Αμερικανών καταναλωτών πραγματοποίησε η Kellanova (πρώην Κellogg), από την οποία προκύπτει ότι το 30% των Αμερικανών συνηθίζει να καταναλώνει σνακ τις βραδινές ώρες. Αυτό μάλιστα που έχει ενδιαφέρον είναι το πού καταναλώνουν τα μεταμεσονύχτια σνακ τους: το 44% το κάνει στο κρεβάτι, και μάλιστα μόνο στις ηλικίες άνω των 60 ετών το σαλόνι είναι πιο δημοφιλές από την κρεβατοκάμαρα για αυτά τα βραδινά σνακ.

Πάντως, οι μισοί καταναλωτές, ανεξαρτήτως ηλικίας, τρώνε σνακ βλέποντας τηλεόραση, με τους περισσότερους να προτιμούν τις κωμωδίες.

Ένα ακόμα ενδιαφέρον στοιχείο έχει να κάνει με το τι σνακ προτιμά το κάθε φύλο: οι άνδρες γενικά κλίνουν προς τα πικάντικα, ξινά και πικρά σνακ, ενώ αντίθετα οι γυναίκες προτιμούν τις γλυκές, αλμυρές και «κολλώδεις» επιλογές.

Πάντως, από την έρευνα της Kellanova προκύπτει ότι οι άνδρες είναι πιο επιρρεπείς σε αυτές τις νυχτερινές λιγούρες από τις γυναίκες, οι οποίες σε ποσοστό 74% δηλώνουν ότι τρώνε σνακ επειδή βαριούνται.

Αξιοσημείωτο είναι επίσης ότι η μοναδική ηλικιακή ομάδα η οποία τοποθετεί στην κορυφαία τριάδα των επιλογών της τις πικάντικες γεύσεις είναι αυτή των 35-39 ετών.

Επίσης, για τους περισσότερους το snacking είναι… ατομικό σπορ: το 66% των ερωτηθέντων ανέφεραν ότι τρώνε μόνοι τους τα βραδινά τους σνακ.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter