Η ποικιλία Cabernet Sauvignon είναι κορυφαία στην προτίμηση των Αμερικανών καταναλωτών όσον αφορά στην κατανάλωση κρασιού, σύμφωνα με την πρόσφατη μελέτη “American Opinions on Wine”. Ωστόσο, για τη συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών, το κρασί το οποίο επιλέγουν εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την τιμή.

Συγκεκριμένα, τα ευρήματα της εν λόγω μελέτης δείχνουν ότι το 45% των καταναλωτών στις ΗΠΑ πληρώνουν κατά μέσο όρο 11-20 δολάρια για ένα μπουκάλι κρασί. Μόνο το 13% των Αμερικανών καταναλωτών αγοράζει κρασί με τιμή μικρότερη από 10 δολάρια και μόνο το 6% πληρώνει περισσότερα από 50 δολάρια. Από τους συμμετέχοντες στην έρευνα, το 49% δήλωσε ότι η τιμή ενός κρασιού ήταν «πολύ σημαντική» για αυτούς, ξεπερνώντας κατά πολύ το ποσοστό των καταναλωτών των ΗΠΑ που έδωσαν προτεραιότητα σε παράγοντες όπως την περιεκτικότητα σε αλκοόλ (18%), την περιοχή (17%) ή τον τρύγο (15 %).

Παρά το γεγονός ότι η τιμή είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας για τους καταναλωτές, όταν αποφασίζουν οι ίδιοι ποιο μπουκάλι κρασί θα αγοράσουν, μόνο το 6% ήταν σίγουρο ότι θα μπορούσε σίγουρα να διακρίνει τη διαφορά μεταξύ ενός μπουκαλιού 10 δολαρίων και ενός μπουκαλιού 100 δολαρίων. Το 26% ισχυρίστηκε ότι μπορούσε «μάλλον» να διακρίνει τη διαφορά, ενώ το 35% παραδέχτηκε ότι «μάλλον δεν μπορούσε» να τη διακρίνει.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter