Στη νέα καμπάνια της McCann για τα Vitaline Go Protein της Δέλτα και την αντίστοιχη καμπάνια λανσαρίσματος των Vitaline Puddings ένα κεσεδάκι γίνεται το «Μήλον της Έριδος» ανάμεσα σε έναν λάτρη της γυμναστικής και σε έναν απλό καθημερινό δραστήριο τύπο. Το βασικό concept της καμπάνιας βασίζεται σε στοιχεία ερευνών, που δείχνουν ότι οι άνθρωποι που γυμνάζονται συχνά, πιστεύουν πως η πρόσληψη πρωτεϊνών αφορά μόνον αυτούς. Μέσα από εικόνες καθημερινών δραστηριοτήτων που απαιτούν πολλή ενέργεια, όπως η δουλειά ή η ανατροφή των παιδιών, τονίζεται ότι όλοι έχουν ανάγκη την πρόσληψη πρωτεΐνης κι ότι τα επιδόρπια και τα γλυκίσματα της εταιρείας την εξασφαλίζουν.