Μια νέα στρατηγική για να αντιμετωπίσει τις κλοπές μέσα στα καταστήματά της θέτει σε εφαρμογή η αλυσίδα Waitrose. Σε σχετική ανακοίνωσή της η εταιρεία ονομάζει τη στρατηγική αυτή «love-bombing». Το νέο μοντέλο βασίζεται σημαντικά στην εμπλοκή και την προσοχή που θα δείχνουν οι υπάλληλοι των καταστημάτων. Όπως εξηγεί το The Grocer, η αλυσίδα σούπερ μάρκετ εκπαιδεύει τους υπαλλήλους της ώστε να παρατηρούν συχνά και με μεγάλη προσοχή τους πελάτες, να τους προσεγγίζουν, να τους μιλάνε, να τους ρωτούν αν χρειάζονται βοήθεια. Με αυτό τον τρόπο η Waitrose εκτιμά ότι οι επίδοξοι κλέφτες θα αποθαρρύνονται να κλέβουν, αφού θα νιώθουν ότι οι υπάλληλοι τους έχουν υπό συνεχή επιτήρηση στους διαδρόμους των καταστημάτων και τα self-checkouts. Κατά την πιλοτική εφαρμογή του προγράμματος, που εφαρμόστηκε σε έξι καταστήματα από την αρχή του χρόνου, η αλυσίδα κατέγραψε μικρή αύξηση στο μέγεθος των καλαθιών των πελατών, ένδειξη κατά την Waitrose ότι πιθανοί κλέφτες αποθαρρύνθηκαν. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, οι κλοπές από τα καταστήματα σούπερ μάρκετ στο Ηνωμένο Βασίλειο αγγίζουν το ένα δισεκατομμύριο λίρες κάθε χρόνο. Το Βρετανικό Κονσόρτιουμ Λιανεμπόρων έχει ανακοινώσει ότι από το ξέσπασμα της πανδημίας οι λιανεμπορικές αλυσίδες έχουν επενδύσει περισσότερα των 715 εκατ. λιρών για την αποτροπή κλοπών.