Από τις αρχές του 2024 η Lidl θα εισάγει την ανακυκλώσιμη πλαστική συσκευασία κενού αέρος (vacuum) σε όλα τα προϊόντα συσκευασμένου κιμά που διαθέτει. Το μέτρο αυτό αναμένεται, σύμφωνα με την εταιρεία, να εξοικονομεί περίπου 250 τόνους πλαστικού ετησίως, μειώνοντας έτσι τη χρήση του πλαστικού κατά 63%, ενώ η μείωση του όγκου των συσκευασιών θα ελαττώσει τον μεταφορικό όγκο περίπου κατά 350 φορτηγά ψυγεία τον χρόνο. Σύμφωνα με το packagingeurope.com, η συσκευασία vacuum μπορεί να επεκτείνει τη διάρκεια ζωής του προϊόντος στις δεκαέξι ημέρες από τις οκτώ με τη χρησιμοποιούμενη σήμερα συσκευασία των προϊόντων κιμά της αλυσίδας. Όπως αναφέρεται, η νέα συσκευασία είναι έτσι σχεδιασμένη ώστε ν’ ανοίγει εύκολα, απαλλάσσοντας τον χρήστη της από την άμεση διαχείριση του ωμού κρέατος.

Υπενθυμίζεται ότι τον Φεβρουάριο και η Sainsbury’s είχε προχωρήσει στην αντικατάσταση των συσκευασιών προϊόντων κιμά με συσκευασία μεμβράνης vacuum, προκειμένου να μειώσει τη χρήση πλαστικού κατά 55% και κατά 450 τόνους ετησίως. Ωστόσο δέχτηκε, σύμφωνα με το βρετανικό Τύπο, πληθώρα παραπόνων από τους πελάτες της ότι η νέα συσκευασία είναι δύσχρηστη και μη ανακυκλώσιμη.