Η ΕΥΣ προχωρά σε μια νέα σημαντική επένδυση, αυτή τη φορά με επίκεντρο την ψηφιοποίηση των καταστημάτων της. Το σχέδιο περιλαμβάνει την υιοθέτηση ηλεκτρονικών ταμπελών τιμών στα ράφια, τη διευρυμένη χρήση των self-scanning ταμειακών μηχανών και την ολοκλήρωση της συνολικής αναβάθμισης του συστήματος SAP.

Στη συγκεκριμένη φάση, η διοίκηση κοστολογεί το συνολικό ύψος της επένδυσης, η οποία θα περιλαμβάνει και άλλες ψηφιακές πρωτοβουλίες, με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2027. Η τοποθέτηση των ηλεκτρονικών καρτελών αναμένεται να ξεκινήσει το 2026, με στόχο μέσα σε λίγους μήνες να εφαρμοστεί σε όλα τα καταστήματα της Σκλαβενίτης, ώστε η διαδικασία να είναι πλήρως ολιστική μέχρι τις αρχές του 2027. Η εφαρμογή του νέου συστήματος θα εξαλείψει τα ανθρώπινα λάθη στην αναγραφή των τιμών και θα ενισχύσει σημαντικά την παραγωγικότητα σε επίπεδο καταστήματος. Το προσωπικό θα επικεντρώνεται αποκλειστικά στην τοποθέτηση προϊόντων στα ράφια, χωρίς να χρειάζεται πλέον να ελέγχει ή να αναγράφει χειροκίνητα τις τιμές για τις δεκάδες χιλιάδες προϊόντα του δικτύου.

SELF-SCANNING ΚΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ SAP
Η ΕΥΣ προχωρά στην ευρύτερη χρήση των αυτόματων ταμειακών μηχανών, οι οποίες έχουν τοποθετηθεί πιλοτικά στο hyper market του Γέρακα και σε λίγα επιλεγμένα σούπερ μάρκετ της αλυσίδας. Το 2026 η εφαρμογή τους θα επεκταθεί σταδιακά σε περισσότερα καταστήματα, ενώ στο επόμενο διάστημα θα καθοριστεί ο ακριβής αριθμός σημείων πώλησης που θα ενταχθούν στο πρόγραμμα. Οι νέες ταμειακές μηχανές self-scanning είναι αναβαθμισμένου τύπου και πιο φιλικές στη χρήση, ώστε να προσελκύουν τόσο νεότερους πελάτες εξοικειωμένους με την τεχνολογία, όσο και μεγαλύτερους σε ηλικία. Παράλληλα, η αναβάθμιση του συστήματος SAP αναμένεται να ολοκληρωθεί στο πρώτο τρίμηνο του 2026. Το λογισμικό θα επιτρέψει στην αλυσίδα να διαχειρίζεται πιο αποτελεσματικά τα οικονομικά, την εφοδιαστική αλυσίδα, τις πωλήσεις, την παραγωγή και το ανθρώπινο δυναμικό, ενοποιώντας όλες τις βασικές λειτουργίες της σε ένα ολοκληρωμένο σύστημα.

ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑΧΥΤΕΡΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
Η ΕΥΣ, με το εκτεταμένο δίκτυο καταστημάτων της διαφορετικών τύπων και με διαφοροποιημένες ποικιλίες ανά κατάστημα, στρέφεται δυναμικά προς τις νέες τεχνολογίες. Στόχος είναι η ταχύτερη, ασφαλέστερη και οικονομικότερη διαχείριση των προϊόντων, με απώτερο σκοπό την αύξηση της αποδοτικότητας των καταστημάτων και την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των καταναλωτών. Ιδιαίτερα όσον αφορά τις ηλεκτρονικές τιμές, η ψηφιοποίηση καθιστά τη διαχείριση πιο λειτουργική και ευέλικτη, ενώ παράλληλα περιορίζει δραστικά τα λάθη στις τιμολογήσεις. Ταυτόχρονα, μειώνεται ο κίνδυνος παρεξηγήσεων με τις ελεγκτικές αρχές, καθώς όλες οι τιμές θα ελέγχονται κεντρικά και σε πραγματικό χρόνο.