Η Lidl Ελλάς επιβεβαιώνει για ακόμη μία χρονιά την ηγετική της θέση στον τομέα της εμπειρίας πελάτη και της ψηφιακής καινοτομίας, κατακτώντας εννέασ βραβεία στα φετινά Loyalty Awards 2025. Συγκεκριμένα, η Lidl Ελλάς απέσπασε δύο χρυσά βραβεία: Στην κατηγορία «Best in Retail», για τα πέντε χρόνια διαρκούς ανάπτυξης πιστότητας με το Lidl Plus να αποτελεί σημείο αναφοράς στον κλάδο, και στην κατηγορία «Best Long Term Initiative», για τη διαχρονικά σταθερή και εξελισσόμενη σχέση της με τον καταναλωτή.
Ακολούθησαν πέντε ασημένια βραβεία, με την εταιρεία να βραβεύεται στην κατηγορία «Most Innovative Initiative» για το Lidl Plus ως παράδειγμα ψηφιακής καινοτομίας, στην κατηγορία «Best Use of Gamification» για τις διαδραστικές λειτουργίες που ενισχύουν την εξοικονόμηση με παιγνιώδη τρόπο, στην κατηγορία «Best Use of CRM» για την αξιοποίηση προηγμένων εργαλείων εξατομίκευσης και σύνδεσης με τον πελάτη, στην κατηγορία «Best CSR Initiative» για τη δράση «Σκανάρουμε και Δίνουμε», μια πρωτοβουλία κοινωνικής προσφοράς, και στην κατηγορία «Best Use of Brand Advocates & Influencers», για τον ανοιξιάτικο διαγωνισμό του Lidl Plus που ανέδειξε τη δύναμη της κοινότητας και της αυθεντικής επιρροής.
Η λίστα διακρίσεων συμπληρώνεται με δύο χάλκινα βραβεία: Στην κατηγορία «Best Partnership Initiative», για τον νέο στρατηγικό πυλώνα του Lidl Plus μέσω των 3rd Party Benefits, καθώς και στην κατηγορία «Best Use of Loyalty Management Software», για τη δυναμική χρήση καινοτόμων CRM εργαλείων και λειτουργιών της εφαρμογής.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter
