Από τις 18 Ιανουαρίου η Makro Cash & Carry, μετά την εξαγορά της από την Ι. & Σ. Σκλαβενίτης, συνεχίζει τις δραστηριότητές της με τον διακριτικό τίτλο «The Mart».

Η νέα εταιρική ταυτότητα θα εφαρμοστεί τόσο στα καταστήματα της εταιρείας όσο και στα υπόλοιπα σημεία επικοινωνίας με τους πελάτες της (εταιρικό site, Facebook page κλπ.). Σύμφωνα με την εταιρεία, οι αλλαγές της εμπορικής επωνυμίας θα συνδυαστούν με ποικίλες αλλαγές στη στρατηγική και τη λειτουργία των καταστημάτων, σε επίπεδο διαμόρφωσης τιμών, ποιότητας προϊόντων και υπηρεσιών κλπ. Ως γνωστόν, η Makro Cash & Carry διαθέτει δίκτυο 12 καταστημάτων Cash & Carry σε όλη την Ελλάδα, απασχολεί περισσότερους από 1.100 εργαζομένους και, σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας, ο κύκλος εργασιών της ανήλθε το 2015 σε 300 εκατ. ευρώ περίπου.