Πραγματοποιήθηκε στις 19 Δεκεμβρίου η τέταρτη τελετή απονομής των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών από το ΕΙΕΠ, σε συνεργασία με την BOUSSIAS, υπό την Αιγίδα του ΥΠΑΑΝ, του ΣΕΒ και του SETE.

Το πρώτο βραβείο Επαγγελματίας της Χρονιάς απονεμήθηκε στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της OTE / Cosmote. Ακολούθησαν οι βραβεύσεις της Hellas Online (Μ. Πούγιου), ΟΤΕ / Cosmote (Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών – Back Office), ING Ελληνική Ανώνυμη Ασφαλιστική Εταιρεία Ζωής, DHL Express (Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών-Front Line), Public, Hellas Online (Μάνατζερ της Χρονιάς Μεγάλης Ομάδας στην Εξυπηρέτηση Πελατών), Vodafone (Μ. Καργόπουλος), Kosmocar-AUDI (Καινοτομία στην Εξυπηρέτηση Πελατών), Hellas Online, Oracle (Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς Μεγάλης Ομάδας), Vodafone (Ομάδα της Χρονιάς: Διαχείριση Παραπόνων), Geniki Bank (Μάνατζερ της Χρονιάς Μικρής Ομάδας στην Εξυπηρέτηση Πελατών), Τράπεζα Πειραιώς (Έ. Ορφανίδου), Goody’s (Ομάδα της Χρονιάς: Εκπαίδευση στην Εξυπηρέτηση Πελατών), ΟΤΕ, Infoassist (Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς Μικρής Ομάδας) και DHL Express Hellas. Το ΕΙΕΠ απέμεινε για πρώτη φορά δύο Βραβεία Κοινού, το πρώτο στον Τομέα Φυσικής Ιατρικής Αποκατάστασης του Νοσοκομείου ΚΑΤ και το δεύτερο στον Δήμαρχο Λειψών, κ. Σπ. Μπενέτο, για την πολυετή προσφορά και το σημαντικό του έργο στο ακριτικό νησί.