Τα μεγαλύτερα μερίδια αντηλιακών PL σε όγκο και αξία -με μεγάλη διαφορά- σημειώνονται στα υπέρ μάρκετ (4,5% σε όγκο και 1,7% σε αξία), ενώ ακολουθούν τα μεγάλα σούπερ μάρκετ με 1,8% σε όγκο και 0,7% σε αξία. Τα μερίδια αυτά αφορούν στην εβδομάδα από 1-7/6/2009. Συνολικά, οι πωλήσεις αντηλιακών PL, κατά την εβδομάδα μέτρησης, ήταν 16,5 χιλ. λίτρα και 1,03 εκατ. ευρώ.

Γεωγραφική κατανομή μεριδίων

Στην πρώτη θέση, από άποψη μεριδίων αντηλιακών PL σε όγκο, βρίσκεται, επίσης με μεγάλη διαφορά, η Β. Ελλάδα (3,6% σε όγκο και 1,4% σε αξία), ενώ η Κεντρική Ελλάδα ακολουθεί με 2,2% σε όγκο και 0,8% σε αξία πωλήσεων. Την εβδομάδα από 1-7/6/2009 το μερίδιο πανελλαδικά των αντηλιακών PL, σε σχέση με το σύνολο των πωλήσεων της κατηγορίας, ήταν 1,9% σε όγκο και 0,7% σε αξία.

Ταυτότητα έρευνας

Η έρευνα πραγματοποιείται σε εβδομαδιαία βάση από την IRI Hellas AEE στο σύνολο των τυποποιημένων καταναλωτικών προϊόντων που πωλούνται μέσω των σούπερ μάρκετ. Από αντιπροσωπευτικό δείγμα 323 καταστημάτων, προερχόμενο από 35 και πλέον λιανεμπορικές αλυσίδες όλων των μεγεθών, λαμβάνονται στοιχεία πωλήσεων scanner, τα οποία με την κατάλληλη στατιστική προβολή καλύπτουν όλη την αγορά των σούπερ μάρκετ.

Τα στοιχεία αυτά παραχωρούνται κατ’ αποκλειστικότητα στο greekretail.gr από την IRI Hellas ΑΕΕ. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των ανωτέρω χωρίς την έγγραφη άδεια της IRI Hellas ΑΕΕ, της οποίας αποτελούν ιδιοκτησία.