Στο δυναμικό της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης ΑΕ έχει ενταχθεί ο Γιώργος Κανάκης, με στόχο να ενισχύσει την trade marketing πολιτική της εταιρείας προς τις βέλτιστες πρακτικές του κλάδου.

Ο κ. Κανάκης ανέλαβε τη θέση Marketing και Trade Marketing Manager, με στόχο να αναπτύξει τις σχετικές πρακτικές marketing & trade marketing για τα σήματα μπύρας Βεργίνα, τσαγιού και ανθρακούχου νερού Tuvunu. Διατηρεί εξειδίκευση άνω των 15 ετών στη λιανική και τα FMCG προϊόντα (σούπερ μάρκετ, μικρή, λιανική, spirits, αγορά μη αλκοολούχων ποτών).

Σε συνεργασία με την Vitamin media, έχει ήδη σχεδιάσει και υλοποιήσει την 360° καμπάνια για το τσάι Tuvunu, συνεχίζοντας να προωθεί επικοινωνιακά το brand, βάσει προγραμματισμού.

H Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης του ανέθεσε την omnichannel επικοινωνιακή στρατηγική, με βάση την ιστορία και τις αξίες και τα εμπορικά πλεονεκτήματα των brands.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter