Η Multirama λάνσαρε δύο νέες υπηρεσίες εγγύησης για φορητούς υπολογιστές. Πρόκειται για την υπηρεσία Fix me, με βασικό χαρακτηριστικό την άμεση παροχή υπολογιστή αντικατάστασης, και την υπηρεσία Replace me, με βασικό χαρακτηριστικό την παροχή ολοκαίνουργιου υπολογιστή σε περίπτωση μη επισκευής του παλαιότερου. Και οι δύο υπηρεσίες χαρακτηρίζονται ως πρωτοποριακές για την Ελλάδα, καθώς λύνουν τα χέρια του καταναλωτή σε περίπτωση βλάβης του φορητού υπολογιστή και αναβαθμίζουν αισθητά τα επίπεδα του “customer satisfaction” στο δίκτυο καταστημάτων Multirama.
Πιο αναλυτικά, η υπηρεσία “Fix me“, καλύπτοντας το ενδεχόμενο βλάβης του φορητού υπολογιστή, προβλέπει την επίσκεψη εξουσιοδοτημένου τεχνικού της Multirama στον χώρο του πελάτη μέσα σε 24 ώρες από την αναφορά τού προβλήματος. Ο τεχνικός παραλαμβάνει τον υπολογιστή που παρουσίασε τη βλάβη και παραδίδει στον πελάτη έναν άλλο φορητό υπολογιστή προσωρινής αντικατάστασης, ενώ επίσης αναλαμβάνει να μεταφέρει όλα τα αρχεία δεδομένων, καθώς και να εγκαταστήσει τα πακέτα λογισμικού του παλιού υπολογιστή στον νέο. Για το χρονικό διάστημα της επισκευής, ο πελάτης εξυπηρετείται με το προϊόν αντικατάστασης και, όταν η βλάβη επιδιορθωθεί, παραλαμβάνει και πάλι στον χώρο του το επιδιορθωμένο notebook.
Αντίστοιχα, η υπηρεσία “Replace me” προβλέπει ότι, στην περίπτωση βλάβης του φορητού υπολογιστή, εξουσιοδοτημένος τεχνικός παραλαμβάνει τον υπολογιστή από τον χώρο του πελάτη και μέσα σε 24 ώρες τού αναφέρει τη βλάβη που έχει διαγνωστεί, δρομολογώντας ταυτόχρονα και την άμεση αποκατάστασή της. Η υπηρεσία Replace me αποτελεί μια εξασφάλιση για τον κάτοχό της ότι, σε περίπτωση που, για οποιοδήποτε λόγο, ο φορητός του υπολογιστής δεν καταστεί δυνατό να επισκευαστεί εντός 10 ημερών, η Multirama δεσμεύεται να αντικαταστήσει τον χαλασμένο υπολογιστή με έναν νέο, αντίστοιχων τεχνικών χαρακτηριστικών.
Και οι δύο υπηρεσίες προσφέρονται με 3ετή διάρκεια και διατίθενται στα καταστήματα Multιrama με την αγορά κάθε νέου φορητού υπολογιστή και με συνδρομή από 5 ευρώ τον μήνα για 3 χρόνια. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι εν λόγω υπηρεσίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν τόσο για ιδιωτική και οικιακή χρήση όσο και από επαγγελματίες ή επιχειρήσεις, ενώ για την δήλωση της βλάβης το μόνο που χρειάζεται είναι μια κλήση στο 801-11-15000.