΄Ολοι οι υπεύθυνοι προϊόντων και τα συνεργαζόμενα πρακτορεία υποχρεούνται να χρησιμοποιούν ως κριτήριο τον δείκτη μάζας σώματος (ΔΜΣ) μεταξύ 18,5 και 25. Αυτό το εύρος τιμών είναι σύμφωνο με τις οδηγίες των Ηνωμένων Εθνών για τα υγιή επίπεδα ΔΜΣ. Ο Ralph Kugler, πρόεδρος του κλάδου οικιακής και προσωπικής φροντίδας της Unilever δήλωσε: “Η Unilever πιστεύει στην υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή και στο δικαίωμα τόσο των ανδρών όσο και των γυναικών να αισθάνονται άνετα με το σώμα τους και να μην υποφέρουν από έλλειψη αυτοπεποίθησης εξαιτίας εικόνων υπερβολικού αδυνατίσματος”.
Ταυτόχρονα, η απόφαση της Unilever να διαφημίζει σε παιδιά 6-11 ετών μόνο τα προϊόντα της που έχουν υγιεινό διατροφικό προφίλ και φέρουν τον λογότυπο «Επιλέγω τι τρώω» είναι ένα επιπλέον βήμα που ενισχύει τη μέχρι τώρα πολιτική της για υπεύθυνο μάρκετινγκ, σύμφωνα με την οποία από το 2003 δεν διαφημίζει τα προϊόντα της σε παιδιά κάτω των 6 ετών.
Ο κ. Vindi Banga, πρόεδρος του κλάδου τροφίμων, μιλώντας στο πρόσφατο Συμπόσιο της Unilever στο Vlaardingen της Ολλανδίας, είπε: “Η σημερινή ανακοίνωση πιστεύουμε ότι είναι μια ακόμη κίνηση ανταπόκρισης στις έντονες ανησυχίες για τα αυξανόμενα επίπεδα παχυσαρκίας και τη θρεπτική ανεπάρκεια, ιδιαίτερα στα παιδιά. Αυτό υποστηρίζει τη γενικότερη στρατηγική της Unilever για τη βελτίωση των συστατικών στα τρόφιμα, που θα βοηθάει τους γονείς και τα παιδιά να κάνουν “πιο υγιεινές επιλογές” χωρίς συμβιβασμούς στη γεύση και την απόλαυση”.