O Όμιλος Schwarz, που κατέχει τη φίρμα των Lidl παγκοσμίως, κατέγραψε για το 2021 αύξηση πωλήσεων κατά 6,62%, από τα 125,3 δισ. ευρώ για το 2020 στα 133,6 δισ. ευρώ για το 2021, σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα που ανακοίνωσε. Πιο συγκεκριμένα, τα σούπερ μάρκετ Lidl από μόνα τους παρουσίασαν αύξηση πωλήσεων κατά 4,7%, ξεπερνώντας τα 100 δισ. ευρώ για πρώτη φορά σε ετήσια βάση: Οι παγκόσμιες πωλήσεις της αλυσίδας Lidl έφτασαν τα 100,8 δισ. ευρώ. Πιο μεγάλη ήταν η ποσοστιαία αύξηση πωλήσεων της έτερης αλυσίδας υπερμάρκετ αγορών που κατέχει ο Όμιλος Schwarz, των Kaufland, που έφθασαν τα 27,3 δισ. ευρώ πωλήσεων το 2021. Πρόκειται για αριθμό σαφώς μικρότερο των Lidl, όμως μιλάμε για αλυσίδα με λιγότερα καταστήματα.

Συνολικά, ο όμιλος Schwarz κατέχει 13.330 υποκαταστήματα και περισσότερους από 500.000 υπαλλήλους. Σύμφωνα με τον ίδιο τον Όμιλο, τόσο η Lidl όσο και η Kaufland «επέδειξαν υψηλές επιδόσεις και αξιοσημείωτη προσαρμοστικότητα σε καιρούς προκλήσεων».

Οι ηλεκτρονικές αγορές έφθασαν το 2021 τα 1,7 δισ. ευρώ για το 2021, ποσοστό 1,27% επί των συνολικών ετήσιων πωλήσεων, δηλαδή ακόμη χαμηλό μέσα στον συνολικό τζίρο, αλλά ολοένα και αυξανόμενο. Το κομμάτι PreZero της εταιρείας που αναλαμβάνει παράδοση παραγγελιών σούπερ μάρκετ κατευθείαν στο σπίτι του καταναλωτή γνώρισε αύξηση πωλήσεων από τα 0,7 δισ. ευρώ του 2020 σε 2,1 δισ. ευρώ το 2021. Το συγκεκριμένο κομμάτι αγορών έχει περιβαλλοντική στόχευση και ενισχύθηκε περαιτέρω από την εξαγορά της ισπανικής εταιρείας μεταφορών Ferrovial και της γαλλικής εταιρείας υπηρεσιών ύδρευσης Suez.

Συνολικά, ο Όμιλος Schwarz επένδυσε 8 δισ. ευρώ σε νέες επιχειρήσεις σε ολόκληρο το 2021, που αφορούσαν δημιουργία νέων καταστημάτων, επεκτάσεις και ανακαινίσεις παλαιότερων, αλλά και προγράμματα ψηφιοποίησης υπηρεσιών.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter