Στο 20% των πωλήσεων της έχουν ανέβει το 2024 οι παραγγελίες μέσα από την πλατφόρμα της Wolt που δεν αφορούν εστιατόρια.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι πωλήσεις σούπερ μάρκετ ξεπερνούν πλέον το 1 δισ. ευρώ ετησίως. Στην επέτειο των δέκα χρόνων λειτουργίας της, με εκκίνηση από το Ελσίνκι της Φινλανδίας, η Wolt, σε συνεργασία με την Copenhagen Economics, δημοσίευσε την έκθεση «A Decade Delivered», η οποία αναδεικνύει τον αντίκτυπο της πλατφόρμας στη δεκαετία. Υπενθυμίζεται ότι η Wolt λειτουργεί στην Ελλάδα από το 2019 και διαθέτει για την ώρα πάνω από 16.300 συνεργαζόμενα καταστήματα σε περισσότερες από 45 πόλεις.

Μέσα από τη συνεργασία τους με τη Wolt, οι επιχειρήσεις μπορούν να αποκτήσουν μία σημαντική online παρουσία, και εμείς ερχόμαστε πιο κοντά στον στόχο μας να είμαστε σταθερά ένα “shopping mall” στην τσέπη του καταναλωτή, κάνοντας παράλληλα τις πόλεις μας καλύτερες», δήλωσε ο γενικός διευθυντής Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας, Δημήτρης Καρέλος.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, με την πλατφόρμα συνεργάζονται πάνω από 450.000 διανομής, σε καθεστώς αυτοαπασχόλησης, οι οποίοι συνολικά έχουν αποκομίσει 3 δισ. ευρώ ως ευέλικτο εισόδημα. Οι αγορές όπου δραστηριοποιείται η Wolt τζίραραν 19 δισ. ευρώ συνολικά, η πλατφόρμα συνεισέφερε 15 δισ. ευρώ σε αγορές σε άνω των 150.000 συνεργαζόμενων επιχειρήσεων. Από το λανσάρισμα της συνδρομητικής υπηρεσίας Wolt+ έχουν εξοικονομηθεί από χρήστες πάνω από 200 εκατ. ευρώ.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter