Η Wolt αποτέλεσε για ακόµη µία χρονιά, τον προορισµό των καταναλωτών το 2023, για όλα όσα χρειάστηκαν για να γιορτάσουν την Ηµέρα της Γυναίκας, προσφέροντας µία ευρεία γκάµα επιλογών µέσα από την πλατφόρµα της. Την πρώτη θέση της προτίµησης των καταναλωτών βρέθηκαν τα λουλούδια, καταγράφοντας εκρηκτική αύξηση πωλήσεων, σχεδόν δεκαπλάσια σε σύγκριση µε την προηγούµενη χρονιά.

Παράλληλα, τα αλκοολούχα ποτά είχαν επίσης την τιµητική τους, καθώς βρέθηκαν στη δεύτερη θέση των προτιµήσεων µεταξύ των καταναλωτών της Wolt, σηµειώνοντας επίσης σηµαντική αύξηση σε σχέση µε την προηγούµενη χρονιά.

Τα προϊόντα οµορφιάς και υγείας δεν θα µπορούσαν να λείπουν από τη λίστα µε τις πιο δηµοφιλείς επιλογές των καταναλωτών.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter