Η Wolt παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια “Wolt+ weeks”, προσκαλώντας τους καταναλωτές να γνωρίσουν τα οφέλη και τα προνόμια της συνδρομητικής της υπηρεσίας Wolt+.
Έτσι, από τις 20 Ιανουαρίου έως τις 9 Φεβρουαρίου, οι συνδρομητές του Wolt+ θα έχουν την ευκαιρία να απολαμβάνουν εκπτώσεις έως και 50% σε συνεργαζόμενα καταστήματα εστίασης και λιανικής, εξοικονομώντας χρόνο και χρήμα.
Στην καμπάνια συμμετέχουν μεταξύ άλλων και δημοφιλείς αλυσίδες, όπως Starbucks και McDonald’s, ενώ το Wolt Market και η αλυσίδα Μασούτης προσφέρουν σημαντικές εκπτώσεις.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporte