Τα οικονομικά στοιχεία του τρίτου τριμήνου 2017 καταγράφουν για τη Walmart ανάπτυξη πωλήσεων κατά 4,3%, σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο, ποσοστό που αντιστοιχεί σε 5 δισ. δολάρια.

Πρόκειται για εντυπωσιακή επίδοση, αποτέλεσμα της προσήλωσης της εταιρείας στη διατήρηση του ηγετικού της ρόλου, παρά την πίεση που δέχεται ειδικότερα στο online κανάλι. Οι αναλυτές υπογραμμίζουν τη σημασία της επένδυσης του ομίλου τόσο στο φυσικό δίκτυο όσο στην online παρουσία. Συγκεκριμένα, οι e-commerce πωλήσεις αυξήθηκαν σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο κατά 50%, επίσης εντυπωσιακό ποσοστό, που αντικατοπτρίζει την αύξηση και του μεριδίου του ομίλου στο ψηφιακό κανάλι.

Το σημαντικότερο δεδομένο σε αυτή την εξέλιξη είναι πως η ανάπτυξη προήλθε από υπάρχουσες online δραστηριότητες και απεικονίζει την επιτυχία ενεργειών όπως η δωρεάν αποστολή αγορών εντός διημέρου και η αύξηση της γκάμας των προϊόντων που προσφέρονται στην online πλατφόρμα, που πλέον αριθμεί 70 εκατ. προϊόντα.

Παράλληλα, με συνεργασίες που έχει υπογράψει με σημαντικά brands στο τομέα της ένδυσης, των ειδών οικιακού εξοπλισμού κλπ, όπως Lord & Taylor, KitchenAid και Bose, η Walmart στοχεύει στρατηγικά να αποτελέσει τον κύριο προορισμό για το σύνολο των αγορών των πελατών της. Εκτιμάται ως αξιοσημείωτο το γεγονός πως ένας λιανέμπορος του μεγέθους της Walmart εξακολουθεί να επενδύει στο δίκτυο των φυσικών καταστημάτων, βελτιώνοντας την εικόνα τους και προσφέροντας παράλληλα σημαντικές εκπτώσεις, ειδικά στα είδη παντοπωλείου.