Σε αναθεώρηση επί τα βελτίω των εκτιμήσεών της για τις πωλήσεις και τα κέρδη της συνολικά για το οικονομικό έτος 2025 προχώρησε η Walmart, μετά από ένα δυνατό τρίτο τρίμηνο, στο οποίο ενίσχυσε περαιτέρω τα μερίδιά της, ειδικά μεταξύ των νοικοκυριών με υψηλότερα εισοδήματα – νοικοκυριών στα οποία παραδοσιακά η Walmart δεν είχε ιδιαίτερη πέραση, όμως οι επενδύσεις της προς αυτήν την κατεύθυνση φαίνεται πως αποδίδουν καρπούς, αποφέροντας αυξημένα μερίδια μεταξύ των πιο εύπορων καταναλωτών, σε βάρος της Amazon που είναι γενικά πιο δημοφιλής σε αυτήν τη δημογραφική ομάδα.
Η Walmart έχει άλλωστε επωφεληθεί και από τον υψηλό πληθωρισμό, που επηρεάζει τις καταναλωτικές συμπεριφορές και ωθεί πολλούς στην αναζήτηση χαμηλότερων τιμών και value for money προϊόντων, ενώ σημαντική είναι και η ανάπτυξη των online πωλήσεων της αλυσίδας.
Στο γ’ τρίμηνο 2024 η Walmart είδε τις οργανικές πωλήσεις της να αυξάνονται κατά 5,3% σε ετήσια βάση και τα οργανικά κέρδη κατά 8,2%. Τα θετικά αυτά αποτελέσματα, σε συνδυασμό με τη δυνατή χριστουγεννιάτικη περίοδο που αναμένεται φέτος, έπεισαν τη διοίκηση της αλυσίδας ότι οι καθαρές πωλήσεις της χρήσης 2025 θα είναι αυξημένες κατά 4,8%-5,1%, έναντι προηγούμενη πρόβλεψης για ανάπτυξη 3,75%-4,75%, ενώ τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή θα είναι μεταξύ 2,42 και 2,47 δολαρίων, (προηγούμενη πρόβλεψη: 2,35-2,43 δολάρια).
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter