H Walmart διαπραγματεύεται την επένδυση 1 δισ. δολαρίων στον μεγαλύτερο online λιανέμπορο της Ινδίας, το Flipkart, για την απόκτηση μειοψηφικού πακέτου στην εταιρεία.

Το e-commerce στην Ινδία αντιπροσωπεύει πωλήσεις 22 δισ. δολαρίων. Οι συζητήσεις βρίσκονται σε αρχικό στάδιο και οι εκπρόσωποι τύπου της Walmart India και της Flipkart αρνήθηκαν να σχολιάσουν τα σχετικά δημοσιεύματα. Η προοπτική ολοκλήρωσης αυτής της επένδυσης έρχεται σε μια πολύ καλή στιγμή για την online εταιρεία, καθώς βρίσκεται σε αναζήτηση επενδυτών, ενώ εκτιμάται πως θα την ενισχύσει σημαντικά στον ανταγωνισμό με την Amazon. Τον Ιούνιο του 2016 η Amazon ανακοίνωσε την επένδυση 3 δισ. δολαρίων στην Ινδία, ανεβάζοντας τη συνολική επένδυση στη χώρα στα 5 δισ. Για τη Walmart, που βρίσκεται στην Ινδία από το 2007, και συναντά σημαντικά εμπόδια στην ανάπτυξή της, λόγω αυστηριών περιορισμών που θέτει η νομοθεσία, η επένδυση στο online λιανεμπόριο ίσως αποτελέσει τη διέξοδο. Αυτή ήταν άλλωστε και η στρατηγική που ακολούθησε στην Κίνα, για την ανάπτυξη σε ψηφιακό περιβάλλον, μέσω της JD.com.