Εντυπωσιακή βελτίωση παρουσίασαν τα σχόλια των επισκεπτών του website Wairose.com την τελευταία διετία.

Αναλύοντας εκατομμύρια σχόλια σε διαδυκτιακά forum και στα social media, η εταιρεία ερευνών Spectrum Insight δήλωσε πως το site της Waitrose ήταν το μόνο που συγκέντρωσε περισσότερα θετικά παρά αρνητικά σχόλια από τους online πελάτες. Η ολοκληρωτική αναμόρφωση του site, μετά από τη σκληρή κριτική που δέχθηκε το 2011 λόγω προβλημάτων που διαπίστωσαν οι χρήστες του, με το βάρος να πέφτει στη βελτίωση των λειτουργιών αναζήτησης και περιήγησης, οδήγησε στην αλλαγή του περιεχομένου των σχολίων προς τη θετική κατεύθυνση. Η αλυσίδα βελτιώνει συνεχώς το περιεχόμενο και τη λειτουργία του site της, απολαμβάνοντας τα αποτελέσματα της προσπάθειάς της.