Τη στιγμή που η Morrison’s ανακοινώνει την ένταξη του site της, το οποίο αφορά αποκλειστικά στην πώληση κρασιών, το Morrison’s Cellar (Νοέμβριος 2012, 1.000 ετικέτες), στο ανανεωμένο εταιρικό της site, η Waitrose εγκαινιάζει το δικό της site που περιλαμβάνει αποκλειστικά προϊόντα της εν λόγω κατηγορίας.

Στο Waitrose Cellar (www.waitrosecellar.com), υπεύθυνοι θα είναι οι επικεφαλής της ομάδας κρασιών της εταιρείας, η Masters of Wine, και θα υπάρχουν 1.200 ετικέτες κρασιού και αλκοολούχων ποτών. Οι πελάτες θα μπορούν να επιλέξουν έξι μπουκάλια κρασιού δικής τους προτίμησης ή από τις προτάσεις συνδυασμών της εταιρείας (που θα αλλάζουν ανά εποχή) και να εξασφαλίσουν δωρεάν παράδοση εντός τριών ημερών. Επίσης, για πρώτη φορά στο site της εν λόγω αλυσίδας, δίνεται η δυνατότητα στους πελάτες της να αξιολογούν τα προϊόντα, ενώ θα υπάρχουν και videos των 150 best sellers κρασιών της αλυσίδας. Η αναζήτηση των κρασιών θα γίνεται βάσει ποικιλίας σταφυλιών, χώρας και περιοχής καλλιέργειας, ενώ θα προτείνονται κρασιά στους επισκέπτες του site, βάσει των προηγούμενων αγορών τους. Παράλληλα, οι πελάτες θα μπορούν να επικοινωνήσουν με τους ειδικούς της εταιρείας, για βοήθεια στις επιλογές τους.