Περίπου 12 εκατ. ευρώ σκοπεύει να δαπανήσει η βρετανική αλυσίδα σούπερ μάρκετ Waitrose, προκειμένου να προχωρήσει σε στοχευμένες μειώσεις τιμών στο ράφι σε ποιοτικά προϊόντα.
Σε 18 μήνες θα έχει δαπανήσει συνολικά 167 εκατ. ευρώ, περιλαμβάνοντας περισσότερα από 1.400 προϊόντα.
Η πρώτη φάση αφορούσε 80 κωδικούς ιδιωτικής ετικέτας. Στη συνέχεια, συμπεριέλαβε οργανικά προϊόντα και προϊόντα που υπέστησαν rebranding και επαναλανσαρίστηκαν στο ράφι, κυρίως από δικές της σειρές premium ιδιωτικών προϊόντων διατροφής (45 κωδικούς της σειράς Waitrose Duchy Organic), κάτι που ολοκληρώθηκε τον Ιούνιο.
Η σειρά επιλογής κατηγοριών για μειώσεις τιμών έγινε μετά από επεξεργασία των προτιμήσεων των καταναλωτών.
Στην τρέχουσα φάση, μειώνει την τιμή σε 250 επιλεγμένα προϊόντα. Πρόκειται για προϊόντα ζύμης, λαχανικών, κρέατος, γαλακτοκομικών και τυριών κι ακόμη, ρύζι, αλεύρι και δημητριακά. Το πλάνο μείωσης τιμών θα ολοκληρωθεί έως το τέλος του 2024.
Υπενθυμίζεται ότι με την αλυσίδα Waitrose έχει συνάψει συμφωνία παραγωγής αυθεντικού ελληνικού γιαουρτιού ιδιωτικής ετικέτας η Κρι Κρι. Το τελικό προϊόν, με την ετικέτα της Waitrose, τοποθετείται στα ψυγεία ως premium private label προϊόν.
Η αλυσίδα ανακοίνωσε αύξηση αξίας πωλήσεων κατά 5% στο δεύτερο τρίμηνο του 2024, με τους όγκους να αναπτύσσονται επίσης, κατά 2%. Η Waitrose, με 345 καταστήματα στο Ηνωμένο Βασίλειο, σχεδιάζει 100 νέα μικρά convenience stores έως το 2030. Το πρώτο προγραμματίζει άνοιγμα τον προσεχή Δεκέμβριο στο Χάμπτον Χιλ του Λονδίνου.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter