Μια νέα καμπάνια δημιούργησε η TBWA για τη Μινέρβα και συγκεκριμένα για το βούτυρο αγελάδος Χωριό, με κεντρικό ήρωα τον Ηλία Μαμαλάκη σε έναν... κόντρα ρόλο.

Γιατί αυτήν τη φορά ο κ. Μαμαλάκης δεν δίνει μαθήματα, αλλά παίρνει! Στη νέα τηλεοπτική καμπάνια, ο γνωστός και καταξιωμένος γευσιγνώστης απολαμβάνει μια ομελέτα φτιαγμένη από τα χέρια μιας απλής κοπέλας, αλλά δεν ξέρει πού ακριβώς βρίσκεται το μυστικό της υπέροχης γεύσης της. Αυτό το μυστικό είναι που προσπαθεί να βρει και το ανακαλύπτει στο Βούτυρο Αγελάδος Χωριό. Τη βασική ταινία πλαισιώνουν δύο μικρότερες, μία για το Χωριό Κερκύρας και μια για το Χωριό Soft.

 Πίνακας 1: Μαργαρίνες – Τα 3 πρώτα σε διαφημιστική δαπάνη προϊόντα (σε χιλ. ευρώ)

 Επωνυμία  Ιαν. – Δεκ. 2010  Ιαν. – Δεκ. 2011
 Becel Pro-Activ  526,84  1.103,35
 Νέο Βιτάμ  874,61  599,03
 Βιτάμ γενικά  –  576,51

 Πηγή: Media Services SA

 Πίνακας 2: Μαργαρίνες – Διαφημιστική δαπάνη ανά μέσο (σε χιλ. ευρώ)

 ΜΜΕ  Ιαν. – Δεκ. 2010  Ιαν. – Δεκ. 2011
 Τηλεόραση  1.009,12  1.386,11
 Ραδιόφωνο  136,65  350,53
 Περιοδικά  767,17  569,52
 Εφημερίδες  72,8  127,47

 Πηγή: Media Services SA

Οι δύο αυτές ταινίες αποτελούν κατά έναν τρόπο συνέχεια της πρώτης, αφού σε αυτές ο κ. Μαμαλάκης γνωρίζει πλέον πως την ξεχωριστή, λαχταριστή γεύση τη δίνει το βούτυρο αγελάδος Χωριό. Απόδειξη της αδιαμφισβήτητα ωραίας γεύσης που δίνει το βούτυρο Χωριό σε κάθε περίπτωση, είναι πως και ο ίδιος συμμετέχει στην παρασκευή πρωινού, γλυκού κλπ, όπου τον πρωταγωνιστικό ρόλο έχουν τελικά τα συγκεκριμένα προϊόντα της Μινέρβα.

Το Χωριό Βούτυρο της Μινέρβα παράγεται από 100% αγελαδινό γάλα και είναι κατάλληλο για κάθε χρήση. Η σειρά προϊόντων της Μινέρβα με την επωνυμία Χωριό Βούτυρο, περιλαμβάνει επίσης το Χωριό Soft, το Χωριό Βούτυρο γάλακτος λιωμένο και το Χωριό Βούτυρο Κερκύρας.

Η καμπάνια που περιλαμβάνει και ραδιοφωνικά σποτ βρίσκεται ήδη «στον αέρα».

Τις ταινίες υπογράφει η εταιρεία παραγωγής Modiano.

Πελάτης: Μινέρβα ΑΕ
Προϊόν: Βούτυρο Αγελάδος Χωριό
Δημιουργός: TBWA
Μέσα προβολής: Τηλεόραση, ραδιόφωνο