Ο Νίκος Καψάλης, εμπορικός διευθυντής της Βιοσάλ ΕΠΕ, παρουσίασε στη SIAL 2024 τη νέα vegan σειρά προϊόντων της εταιρείας, η οποία λανσαρίστηκε τον περασμένο Μάρτιο. Επιπρόσθετα, η Βιοσάλ εισήγαγε νέες σως, όπως Caesar’s με παρμεζάνα και αντζούγιες, μαγιονέζα με πιπεριά σριράτσα και vegan σως με παντζάρι, οι οποίες κερδίζουν σημαντική απήχηση. Σημαντική είναι και η γκάμα μαγιονέζας που απευθύνεται στον κλάδο HO.RE.CA., όπου η εταιρεία εστιάζει στην παροχή ποιοτικών προϊόντων για επαγγελματίες που θέλουν να αναβαθμίσουν τις προτάσεις τους.

Αναφορικά, η Βιοσάλ προσφέρει παραδοσιακές αυθεντικές συνταγές σε συσκευασίες 200g και 400g, μεσογειακές σαλάτες με εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο, καθώς και πλήρη γκάμα από μουστάρδες, κέτσαπ και σως. Η εταιρεία, η οποία ήδη εξάγει σε αρκετές ευρωπαϊκές αγορές, έχει θέσει ως στόχο την περαιτέρω διείσδυση στη γαλλική και σκανδιναβική αγορά. Σε συζήτηση με το FOODReporter, ο κ. Καψάλης σημείωσε ότι το 50% του τζίρου προέρχεται από εξαγωγές, με την εταιρεία να προσπαθεί συνεχώς να εμπλουτίζει τις ήδη υπάρχουσες συνεργασίες. Αξίζει να αναφέρουμε ότι η αγορά της Σαουδικής Αραβίας στην οποία εισήλθε πρόσφατα, παρουσιάζει δυνατότητες ανάπτυξης.

Το κλειδί επιτυχίας της Βιοσάλ
Οι σταθερές συνεργασίες με ποιοτικούς προμηθευτές και πρώτες ύλες υψηλής ποιότητας αποτελούν τα κύρια πλεονεκτήματα της Βιοσάλ, σύμφωνα με τον κ. Καψάλη, ενώ ο ίδιος επεσήμαινε στο FOODReporter ότι ο κύκλος εργασιών για το 2024 αναμένεται να κινηθεί στα επίπεδα του 2023, με μικρή αύξηση +6%.

Το προφίλ του καταναλωτή
Ο Παναγιώτης Παπαμάνθος, διευθυντής πωλήσεων της Βιοσάλ ΕΠΕ, τόνισε ότι το καταναλωτικό κοινό αλλάζει, δίνοντας πλέον μεγάλη έμφαση στην ετικέτα, δοκιμάζοντας νέες γεύσεις και επιλέγοντας ποιοτικά και vegan προϊόντα.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter