Το νέο της κατάστημα στο κέντρο της Αθήνας, στην οδό Μητροπόλεως 66-68, εγκαινίασε η μεγαλύτερη αλυσίδα βιολογικών προϊόντων της Ελλάδας «Βιολογικό χωριό», την Παρασκευή 7 Οκτωβρίου. Όσοι είχαν την ευκαιρία να βρεθούν στο νέο κατάστημα γεύτηκαν vegan, βιολογικά εδέσματα από το Crudo Snack Bar, καθώς και βιολογικό κρασί και χυμούς, ενώ με αφορμή τα εγκαίνια, οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να κάνουν αγορές με προσφορές έως και -40% σε επιλεγμένα προϊόντα με τη χρήση της loyalty green κάρτας.

Το νέο κατάστημα αποτελεί το flagship store της αλυσίδας και πρόκειται για έναν χώρο δύο επιπέδων 250 τ.μ., που προσφέρει μία μεγάλη γκάμα πιστοποιημένων βιολογικών προϊόντων. Παράλληλα, στον 1ο όροφο δημιουργήθηκε και ένα minimal lounge area, με eco αισθητική, το οποίο φιλοξενεί τους καταναλωτές καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, ώστε να απολαύσουν ένα bio – vegan γεύμα.

Διπλασιάστηκε το δίκτυο καταστημάτων μέσα σε 1,5 χρόνο
«Το 26ο κατάστημα του Βιολογικού Χωριού είναι η ναυαρχίδα της αλυσίδας. Σε μια δύσκολη οικονομική περίοδο, εμείς αποφασίσαμε να φέρουμε εις πέρας το μεγάλο επενδυτικό πλάνο που είχαμε ορίσει για το 2021 – 2022. Με το νέο κατάστημα μας στο κέντρο της Αθήνας, ολοκληρώνεται αυτό το σχέδιο, το οποίο, ουσιαστικά, διπλασίασε το δίκτυο των καταστημάτων του Βιολογικού Χωριού μέσα σε περίπου 1,5 χρόνο» αναφέρει στο FOODReporter ο Απόστολος Ζάννας, Chief Financial Officer του Βιολογικού Χωριού. «Η φιλοσοφία μας είναι η προώθηση της ιδεολογίας που υπάρχει πίσω από το “well – being”. Θέλουμε ο μέσος καταναλωτής να μπορέσει να κατανοήσει ποιο είναι το καλό για την υγεία του» δηλώνει ο κ. Ζάννας. «Δεν θεωρώ ότι υπάρχουν συγκεκριμένα στερεότυπα στους καταναλωτές που επισκέπτονται τα καταστήματα του Βιολογικού Χωριού. Απευθύνεται, σίγουρα, όμως, σε εκείνους που επιθυμούν το “κάτι παραπάνω” στην καθημερινή τους διατροφή. Τα καταστήματα μας διαθέτουν μία ευρεία γκάμα βιολογικών προϊόντων την οποία σε ένα συμβατικό σούπερ μάρκετ, το καταναλωτικό κοινό θα συναντήσει σε περιορισμένη ποσότητα και ποικιλία» προσθέτει ο ίδιος αναφορικά με το προφίλ του μέσου καταναλωτή της αλυσίδας.

Στα 22 ευρώ το μέσο καλάθι του καταναλωτή του Βιολογικού Χωριού
«Υπάρχουν πλάνα επέκτασης του Βιολογικού Χωριού μέσα στο 2023, ενδεχομένως και στη Θεσσαλονίκη» υπογραμμίζει ο οικονομικός διευθυντής του Βιολογικού Χωριού σχετικά με τα μελλοντικά επενδυτικά σχέδια της αλυσίδας. Όσον αφορά στην επιρροή της αύξησης του ενεργειακού κόστους, ο κ. Ζάννας αναφέρει στο FOODReporter ότι επιβαρύνει αρκετά το λειτουργικό κόστος, όπως και το μέσο καλάθι του καταναλωτή, το οποίο κυμαίνεται περίπου στα 22 ευρώ.

«Το νέο κατάστημα στην Μητροπόλεως αποτελεί ένα μοναδικό concept και ανυπομονούμε να προσφέρουμε σε όλους τους επισκέπτες ξεχωριστές εμπειρίες», δήλωσε από την πλευρά της η Marketing Director του Βιολογικού Χωριού, Χρυσάνθη Τελωνιάτη, για τα εγκαίνια του νέου καταστήματος.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter