Μερίδιο που προσεγγίζει το 25% κατέχει η Violife στην παγκόσμια κατηγορία των plant-based τυριών, σύμφωνα με στοιχεία που επικαλείται η Upfield, στην οποία ανήκει από το 2020 το ελληνικό brand. Όπως αναφέρει η Upfield στην πιο πρόσφατη έκθεση ESG της, όταν το 2020 εξαγόρασε τη Violife, αυτή ήταν μία μικρή, αλλά κυρίαρχη ελληνική παραγωγός vegan τυριών. Δύο χρόνια μετά, η Violife αποτελεί παγκόσμιο ηγέτη στην αγορά των plant-based τυριών, με τα προϊόντα της να πωλούνται σε 60 χώρες και να αποτελούν το 24% της συγκεκριμένης αγοράς παγκοσμίως.

Η Upfield διευκρινίζει ότι το ποσοστό αυτό αφορά στις αγορές της Ευρώπης και της Βόρειας Αμερικής για τις οποίες υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία. Σύμφωνα πάντα με την Upfield, οι μάρκες που περιλαμβάνονται στο χαρτοφυλάκιό της είναι νούμερο 1 ή 2 σε 45 από τις 95 χώρες στις οποίες δραστηριοποιείται. Ενδεικτικά αναφέρεται η περίπτωση της μάρκας Country Crock, που είναι η πιο δημοφιλής μάρκα plant-based βουτύρου στις Ηνωμένες Πολιτείες, αλλά και η Becel, της οποίας το plant-based εναλλακτικό του βουτύρου προϊόν αναπτύχθηκε κατά 3% στη διάρκεια του δεύτερου εξαμήνου του 2021, ενώ συνολικά κατά το περασμένο έτος αύξησε την καταναλωτική του βάση κατά 20%.

Σημειώνεται ότι και η Violife λάνσαρε πέρυσι plant-based εναλλακτικό του βουτύρου προϊόν σε Ευρώπη και Ιαπωνία, με την ονομασία Vioblock.

Εξάλλου, η Upfield αναφέρει στην έκθεση ESG της πως τα τελευταία δύο χρόνια έχει καινοτομήσει ή ανανεώσει το 80% των προϊόντων της, χάρη στο μεγάλο Κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης που διαθέτει στην Ολλανδία.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter