Tο νέο κοντάρι του συστήματος είναι πιο παχύ από τα κοινά κοντάρια της αγοράς, δίνοντας έτσι καλύτερη αίσθηση αντοχής και απόδοσης. Το μήκος του όταν είναι κλειστό είναι μόλις 83 εκατ. κάνοντας την αποθήκευσή του πολύ εύκολη, ενώ σε πλήρη ανάπτυξη φτάνει τα 140 εκατ., είναι μεγαλύτερο, δηλαδή, κατά 20 εκατ. από τα υπόλοιπα κοντάρια της αγοράς. Το νέο αυτό ύψος θα βοηθήσει τη νοικοκυρά να σφουγγαρίζει ευχάριστα, αφού δεν θα χρειάζεται πια να σκύβει.

Οι νέες σφουγγαρίστρες Easy-click θα διανεμηθούν σε όλα τα σούπερ μάρκετ της χώρας. Η διανομή έχει ήδη ξεκινήσει από μέσα Ιουνίου, και υπολογίζεται ότι μέχρι τέλος Ιουλίου θα έχει ολοκληρωθεί. Η νέα σειρά σφουγγαρίστρας Easy-click θα έχει πολύ μεγάλη διαφημιστική υποστήριξη στην τηλεόραση. Παράλληλα με αυτό, θα υπάρχουν πολύ δυνατές προσφορές καταναλωτή, όπως συσκευασίες 1+1 δώρο, τηλεσκοπικό κοντάρι Easy-click με δώρο σφουγγαρίστρα SuperMocio κά. Τον Σεπτέμβριο θα τρέξουν ενέργειες in-store με μεγάλους, αλλά και πιο μικρούς πελάτες, όπως επίσης και ενέργειες με προωθήτριες για την καλύτερη και γρηγορότερη γνωριμία των καταναλωτών με τη νέα σειρά σφουγγαρίστρας Easy-click. Το καταναλωτικό κοινό, στο οποίο απευθύνεται η καινούρια σειρά σφουγγαρίστρας Easy-click, είναι καταναλωτές 25-55 χρονών.

Σύμφωνα με το τμήμα μάρκετινγκ του προϊόντος, “η σωστή τοποθέτηση στα ράφια των καταστημάτων πώλησης, καθώς και οι βελτιωμένες συσκευασίες, θα συντελέσουν στην ενίσχυση της κατανάλωσης των προϊόντων της σειράς. Το λανσάρισμα της νέας σειράς σφουγγαρίστρας Easy-click από την Vileda, η οποία ηγείται και της κατηγορίας, θα βοηθήσει την αγορά να αναστρέψει την αρνητική πορεία και να κλείσει θετικά σε σχέση με πέρυσι”.