Mε επιπλέον ανάπτυξη κατά 25% έκλεισε για τη ΒΙΚΡΕ το 2022, συγκριτικά με τον τζίρο του 2021, όπως δήλωσε η γενική διευθύντρια διοίκησης και ασφάλειας τροφίμων της εταιρείας, Αθηνά Χατζηγαβριηλίδου, στο FOODReporter. Σε επίπεδο λιανικής, η εταιρεία σχεδιάζει μεγάλη είσοδο, η οποία εκτιμάται χρονικά μεταξύ Απριλίου και Μαΐου.

Ο χοιρινός γύρος και ο γύρος κοτόπουλο θα πωλούνται έτοιμα για ψήσιμο στα σημεία κατάψυξης των σούπερ μάρκετ σε συσκευασίες 480ml, οι οποίες βρίσκονται για την ώρα στη φάση της πρώτης έγκρισης. Αυτή η ιδέα στριφογυρίζει εδώ και χρόνια στο μυαλό των ιθυνόντων της ΒΙΚΡΕ και πρώτοι που το ζήτησαν από την εταιρεία ήταν συνεργάτες προμηθευτές στο εξωτερικό.

Σύμφωνα με όσα έμαθε το FOODReporter, υπάρχουν προχωρημένες συζητήσεις με δύο ελληνικές αλυσίδες σούπερ μάρκετ και με μία αλυσίδα του εξωτερικού.

Τα σημεία Hο.Re.Ca., βέβαια, εξακολουθούν να αποτελούν την προτεραιότητα για την εταιρεία και το νέο της προϊόν είναι ο μοσχαρίσιος γύρος. «Ο χοιρινός γύρος είναι ο “βασιλιάς”, μα έχουμε διαπιστώσει, όπως και τα δύο προηγούμενα χρόνια, άνοδο της ζήτησης και των παραγγελιών σε γύρο κοτόπουλο, τόσο σε συνολικό όγκο πωλήσεων, όσο και σε απόλυτη τιμή καταστημάτων εντός κι εκτός Ελλάδος, με τα οποία συνεργαζόμαστε», δήλωσε η κυρία Χατζηγαβριηλίδου περιγράφοντας τις τάσεις για το 2ο23.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter